Monday, May 26

"Pegi mampus sama lu dan awek lu tu!" bentak gua.




Arini gua berjumpa sorang rakan kerja gua. Gua tgk muka dia gua dah dpt rasa satu aura ni. Gua agak bingung tapi gua buat siul siul kecil utk sedapkan hati gua.

"Gaban, gua nak ckp sikit ni.." tegur beliau dgn nada serius.

"Hah, wahsap ma nigga?" jawab gua selamba sambil betul betul kolar baju.

"Heeemmm.. heeemmm.. heeemmm.."

"Apekejaddah?" ujar gua dgn sedikit temper.

"Bak pinjam duit RM200. Esok awek gua turun dr U dia la. Duit takde ni.." jawab beliau sambil tergaru garu kepala yg tak gatal.

"Palaotak kau! Lu ingat gua ni bank muamalat ke nak kasi lu pinjam duit selamba selamba je? Lu punye awek yg nak turun apehal poket gua pulak yg lu nak rodok? Ckp je la yg lu tgh kering suruh dia turun awal bln nanti. Cinabet!!!" jerit gua sambil menukar persalinan Iron Man











*ayat condong menunjukkan pembohongan..


15 org mencarut.:

Rmywvs said...

ko bagi pinjam kat aku 5ribu! nak pergi pinang seseorang.

Unknown said...

gua tau lu mesti bagi punye...
lu hati kuntum~

Anonymous said...

hekhekhek..
pinjam meminjam amalan baek..
har har

Aku A-Z-Z-U said...

aku kalau jd awek mamat tu, aku kompem mintak putus, harhar

Anonymous said...

kalau gua pinjam moto lu utk membajak sawah boleh ke?

Anonymous said...

pek, kalau gitu, aku pinjam kete QuteQute kau buat submarine. Nak bawak gi pulau perhentian kecik. tengssss.

Anonymous said...

pek: org pegi pulau mane bwk kete.
bawak kad je! teropong ke, kondom ke. baru remaja!

Anonymous said...

(ada kesilapan diatas. gara2 menaip sambil mengaru tuttt!)

Anonymous said...

Kau ni disgusting larh!
haaaaa jawab sendiri! =p~

Gaban Lazzara said...

kiah: meh sini pinjam buah pinggang lu gua nak jual buat downpayment Jazz.

phatzlan: woi woi. cantik skit. gua mana bagi walaupun dia nak pass no fon awek kat gua tu..

as3: ah ye. skali skale takpe la juge.

azzu: awek dia tu comel doh.


*takde kene mengena.

pek: lu ingat moto gua jentera separa berat nak pinjam lenjan kat ladang?

dipz: bagus dipz. tak sia sia lu kalah uno itu hari.

pek: kalau stakat bawak teropong sendiri sendiri je teropong tgk gadis bogel baik x payahhhhh.. disgasting sial lu. patut byk bulu bulu bertaburan kat blog gua ni..

amscreamo said...

sepak je kening kiri dier.

Gaban Lazzara said...

racist sial lu..

Anonymous said...

rashid sidek sial lu..

Anonymous said...

rashid sidek otai dowh

Gaban Lazzara said...

pek & peja: gua lempang jgk dahi dua dua ekor ni.