Saturday, June 7

Streamyx ni mmg mcm..



2 minggu rumah gua takde streamyx. Apa critaaaaaaaaaaaaaaa?
Kalau masuk muka depan surat khabar lelaki amuk pejabat Telekom lu org jgn tanya pasaipa..






MADEFAKER!!







8 org mencarut.:

Rmywvs said...

tak bayar bil ape? gwa ok jer.

FAD RMLN said...

bagos. aku sepp ko, ko tlg serang tuk aku skali.

Gaban Lazzara said...

kiah: bayar bil tak bermakna strimik anda akan laju. ingat pesanan gua ni di hari tua anda..

fadeadsy: gua guna ilmu hitam je. serang dari jauh..

Rmywvs said...

siyal la arini namploh kali aku connect streamxy! bakar menara rebung jum!


(tetibe)

Uncle said...

ako nok bagi tips kat ko ni gaban..
ko gi kat menara TM tu..
ko berak je depan..

Anonymous said...

bising2 tak guna. bayar bill dulu.
jgn sampai surat lawyer datang.
pukismak!

Gaban Lazzara said...

kiah: jgn buat pembakaran terbuka. kerajaan marah.

mohamad: idea lu series x bernas. mcm idea budak darjah 3 anggur je. gua rejek mentah2..

pek: gua bayar bil mata berkaca je rm500 melayang. demmit!

Anonymous said...

pakai weefee jer...kan dpt online free...