Monday, September 1

Hari pertama puasa gua dah rasa dahaga paling mengancam dan rasa mcm nak minum sirap. Blh?



Harini 1st day puasa. Kuderat gua dah habis dikerah dan sekarang gua rasa mcm nak mempekena sirap ais 2 gelas. Ais bubuh kasi sejuk. Pehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..


Badan gua penat harini. Gua pun taktau apekejaddah gua tetibe rajin pulak harini. Bgn tido pukul 1 tadi roomate gua ajak pegi mengcangkul jalan depan tu. Jalan depan tu ade pipe org atas ni leaking jadi jln depan tu tempat moto kiteorang lalu lalang semua tu dah jadi mcm parit. Kalau ade lembu kat area sini gua yakin mmg situ la port dia nak berkubang. Chillanat!

Jadi gua bersama beliau mengcangkul la bagai nak tercabut buah pinggang. Rajin bukan main. Mcm ade mak mertua je tgh perhatikan gerak geri gua tetibe gua rajin mcm ni. Mungkin sbb mood berpuasa tu membuatkan gua kental utk berkerja kot?






****



Tapi sekarang gua dah penat bukan calang calang. Kalau ada air sirap btul btul depan mata sekarang ni, gua sendiri tak yakin gua blh tahan diri gua dr menghabiskan air sirap tersebut. Eh, kalau terkentut batal puasa kan? Tadi gua terkentut masa mengcangkul tadi jadi blh la gua minum sirap japlagi..













notapuasa: Gua bln puasa ni mulut kene kawal. Selalu je kata kata kesat meluncur secara auto dr mulut gua ni. Oh, selamat berpuasa kepada semua musibat di luar sana! Ehehe..


6 org mencarut.:

Rmywvs said...

pergh! sirap banung ka, sirap selasih ka. sedapnye!


p/s; aku dah tukar link eh.

Anonymous said...

cangkul la dlm skit...wat kubur skali alang2

Anonymous said...

pasang khemah terus ke tgh jalan tu alang2...






*sirap banung?

bungaditepijalan said...

kao pose ke gaban?
:p

Gaban Lazzara said...

cempaka: tukar link la plak.

chomb: tanam lu ke dlm tu?

pek: gua buat flyover terus ke puchong depan tu.

angie: cantik sikitttttt.. gua tgh berlapar ni berani dia kata gua tak puasa?

Ande Sikutawangsa said...

weyh,

ko ni mmg cekadak btol la.

leh plak terbayangan sirap time2 pose.


org pnh kene tngkap ngn jais sbb curi mnom air srap ko tau tak.

haha.