Wednesday, October 8

Gua zibi sekarang ni.



2 hari lepas, hensep Soni Eriksen gua dimaksukkan ke bengkel. Apetah kecederaan beliau tetiba time gua nak call gadis trus hang. Nak kata ade byk 3gp yg tidak senyonyoh, mmg takde la. Ke sbb gua call gadis dia hang? Mungkin dia nak suh gua call gadis lain ni.. Haishhh..

Sekarang gua terpakse pinjam hensep Soni Eriksen member gua ni yg kamera dia 14 megapiksel ni. Poket gua sekarang menjadi lebih besar dr sediakala. Kadang-kadang time jln tangan gua tersangkut kat poket sbb hensep besar. Remaja-remaja tekno memandang rendah hensep gua kerna hensep gua takde fungsi mp3 yg blh pasang lagu shuffle kuat-kuat. Amsterdamn btul lah! Yg paling gua risau takut hensep gua tu rosak dia tahpape je. Software clash ke camtu. Skali tokey tu blh kata lcd kene tukar la, spiker bunyi tak sedap la, kiped dah tercabut la. Mmg gua cukur terus je la kan kepala tokey tu pakai mesin potong rumput. Menateyyy!

Minggu depan gua perikse. Cikgu gua dah bagi warning kat gua dah. "Lu jgn cube-cube nak kantoi paper gua. Gua hentak rusuk kiri lu nnt.." ujar cikgu gua. Sekarang tiap-tiap mlm gua jadi anak mithali. Rajin je baca buku kan. Padahal paper gua tu kira-kira yg killer punya, ape kes gua nak kene baca buku Sejarah plak? Hilang pedoman btul la tindakan gua tersebut.

Jadi dlm minggu ni gua akan mengalami kezibian sikit la. Takde dah bachelor party sume ni. Parti-parti liar sume tu tunggu gua abis perikse dulu. Tapi hujung minggu EPL still kene layan. Kepada sesiapa yg ade kontek gua tapi tak dpt, gua mintak maaf ler. Hensep bermasalah. Kalau tau nombot rumah gua, call sajos. Kalau tak dpt hantar je telegram. Susah sgt msg kat myspace sajoss.


Ok, cabut!






p/s: Kepada sesiapa yg buat tingkap terbuka tu, roger la gua. Mkn-mkn free ni mmg paling afdal. Tengkiu.


4 org mencarut.:

bungaditepijalan said...

tingkap terbuka?
maknanya
takat aku leh bg kueh raya je lah.
mkn bagai sume tak muat.
haahahaa

Gaban Lazzara said...

nak mkn semua pegi kedai mkn mamak kat seberang jln sana. takde mkn sini..

Anonymous said...

Nak kata ade byk 3gp yg tidak senyonyoh, mmg takde la. Ke sbb gua call gadis dia hang? Mungkin dia nak suh gua call gadis lain ni.. Haishhh.. < jgn nak tipu la wei.
ari tu gua da masuk clip 3gb byk dlm hp lu

Uncle said...

Nak kata ade byk 3gp yg tidak senyonyoh, mmg takde la. Ke sbb gua call gadis dia hang? Mungkin dia nak suh gua call gadis lain ni.. Haishhh.. < jgn nak tipu la wei.
ari tu gua da masuk clip 3gb byk dlm hp lu