Wednesday, February 25

Jangan sampai esok jgk gua apply jadi polis trafik!



Gua bukak e-mail harini. Tetibe rasa gile seks nak check e-mail plak padahal bulan lepas tak pernah check pun. Mungkin sbb gua tgh tunggu offer kerja mendorong gua utk membuka e-mail tersebut. Check punya check haram takde satu offer yg memberangsangkan tengkorak. Check check, rock rock btul!

Pastu gua perasan member gua ade forward e-mail kat gua. Tetibe plak dia forward e-mail ni mesti ada sesuatu yg misteri. Tampa usul periksa gua bukak dan check. Sebentar kemudian terdengar bunyi keyboard dikarate.






***





Melihat kandungan e-mail tersebut membuatkan gua sedikit menyirap dan secara tak sengaja gua termencarut dlm bahasa Inggeris, "Waddefak?" Ni stail lahanat apa kau buat naik motor pakai timba jadi helmet ni john? Kalau lu pakai sereban ke, helmet kanak-kanak ke atau paling cilanat skali gayung la, ni tidak, timba? Bawak kepala mesti nak ke bawah, kalau tak melambung tak pepasal motor kat belakang plak yg pakai helmet kau ni.

Satu lagi, makcik ni duduk atas apa? Gamble btul duduk atas pelastik. Kalau pecah plastik tu ke, tak bersepai bontot kau kene seret kat jln? Walaupun beliau makcik tapi gua tak teragak-agak utk bagi pelempang kalau gua jumpa sesiapa buat mcm ni kat KL maupun Malaysia ni. Gua yg moto tak pernah ade side mirror ni pun tak pernah buat aksi angker mcm ni tau tak?












11 org mencarut.:

FARYN said...

mmg bedebah betul gambar tu..hahaha

nisa.zaidan said...

hoi..jgn ah lempang macik tu.. sian dow.. orang susah takde kete.. huhu.. taching

Gaban Lazzara said...

faryn: kannn? rempit kat sini pun tergugat dgn aksi beliau..

icha: mampus gua kesah!

lavidalabelle said...

HAHAHAHA... keCIMPANZIan haram jadah gambar2 itewwwwww.

julietANNA said...

rock betul gmbr2 ni.
blh ajr skill kt mat2 rempit mesia ni.kahkah.

Gaban Lazzara said...

belle: gua nampak lu naik moto pakai camtu siap aa..

anna: lu blh la buat kelas tambahan nnt.

bungaditepijalan said...

hahahahaa.
cuba kau ajak dieorg rempit sket.
agak2 sapa mng?
:D

lavidalabelle said...

GABAN. aku ni DIVA apa kelas naik motor. rosaklah rambut Diva jadi rambut helmet hawau leper huduh. oh tidak.

Gaban Lazzara said...

angie: gua bukan tak berani cuma gua saspek golongan berumur ni. tapi makcik tu tetap gua nak lempang..

belle: bukan rambut lu mmg dah leper ke?

nisa.zaidan said...

weyh..komen box! komen box cpat!!!

Gaban Lazzara said...

keco je org atas ni. nak je gua bg pelempang..