Tuesday, April 22

Cerita paling cilanat utk bulan ini.



Selepas gua blk kerja semalam, gua mengalami kebosanan tahap melahap2. Gua taktau nak buat apa. Gua cuba isi masa lapang dgn bercucuk tanam tapi tak manis pula dipandang jiran setempat bercucuk tanam pada waktu azan maghrib. Dikhuatiri org akan ckp ckp belakang kata gua bela jin nnt. Jadi gua buat keputusan utk lepak sambil layan diari AF yg mak gua bukak. Mmg mcm najis je gua tgk. Gua terus masuk bilik layan tgk dinding.

Pastu member gua blk dr jumpa gadis. Muka bunga bunga. Dia tgk gua boring dia suh gua tgk satu cerita korea ni. Mengikut mulut beliau dia kata best. Nama cerita tu SEX IS ZERO II.


Gua sengih sbb gua penah layan sekuel pertama dia. Cerita ni mmg gua akui mmg mcm cilaka. Gua tgk konsep lawak dia mmg stim. Hati gua jadi girang gua trus bukak pc gua dan download itu movie. 4 jam habis download. Gua simpan dulu cerita tu nak tgk esok sbb mata gua rasa mcm dah masuk pasir sebanyak 2 lori.

Esok blk kerja, gua mandi wajib pastu gua layan cerita tu. Pehhh.. Kali ni cerita dia mmg solid. Tapi tak fun mcm last cerita dia. Tapi masih boleh membuat gua geli2 ginjal gelak sama dia punya cerita. Kali ni lebih berkonsep romantik. Hero dia masih sama si musibat ni. Gua simpulkan saje cerita ni sbb gua malas nak cerita detail. Kalau gua cerita detail pun bkn dpt elaun.

Pasal hero dia ni. Dia ni mmg loser tapi kenal satu gadis ni mmg hot punya. Pastu gadis ni mmg sayang habis la kat si hero yg loser ni. So byk la dugaan binatang yg diorang alami. (typical..) Dlm cerita ni ade jugak watak2 member si hero ni yg sekor sekor mmg gua rasa nak stalet je dahi masing masing. Perangai mengalahkan jin arab.

So far cerita ni best. Pas abis cerita ni, gua terpaksa donlod sekuel dia sbb member gua dah merusuh suruh gua download sbb dia excited nak tgk. Gua sodok jgk perut mamat ni karang. Menyusahkan idup je. So, kalau korang brave, korang tgk la. Pas tgk jgn tak lalu nak mkn lolypop pulak. Gua dah warning aaa..



6 org mencarut.:

-the elystone. said...

lu neh ketinggalan bus la dude.
ahahahhahaha zero btol.

Gaban Lazzara said...

elystone: gua bukan tau sgt mende ni. sori la bai..

Anonymous said...

ye ye je tengok citer ni.
aku tengok penuh je Hot Hot Pussy dlm pc kau? apekejadahnye?

amscreamo said...

gua tak sempat tgk time lu download..haha..

Unknown said...

hahaha... hot hot pussy?? cita genre ape 2? hahaha.

Gaban Lazzara said...

pek: tu file lu yg gua simpan dulu.
kata suruh gua jgn dilit?

amscreamo: lu tgh beronani time tu mana sempat.

azizulhafiz: cerita dia sama mcm heroes tu. try la donlod.