Friday, April 4

Kau bwk kereta ke mkn nasik?






Harini kesabaran gua teruji lagi. Gua cenderung untuk mencarut dgn kadar sangat kritikal. Dari atas moto sampai ke tempat kerja, mulut tak sudah mencarut. Kalau berzikir ke sejuk juga perut mak gua nnt..


Ni semua berpunca dr beberapa tindakan pemandu kenderaan di Malaysia ni la. Tak kira la kenderaan berat ke, kenderaan ringan ke, kenderaan separa berat ke semua sama je. Gua kekadang curiga, diorang ni ade lesen memandu ke? Ke pakai lesen Tv je memandu? Paling cilaka diorang pakai lesen meniaga je..

Gua bwk moto mcm biasa la. Sekarang ni musim hujan jadi gua mmg malas nak lama2 atas jalan. Nanti lenjun habis boxer gua nnt. Oleh yg demikian, gua pun bwk moto sekarang dgn kadar sekata 60-80km/j.

Insiden pertama berlaku ketika gua tgh bwk moto sambil siul2 kecil lagu Ramlah Ram, tupp sebijik kereta Savvy ni masuk depan gua dgn aksi ala2 pemandu kereta rally. Apa babi lu bwk mcm tu tgh KL dgn jalan tgh licin?

Start situ, bunga2 carut telah mula bermain dibibir gua. Dr kata2 kesat yg berunsur ringan, gua cube kontrol jiwa gua yg memberontak. Gua bwk blk moto mcm biasa ditambah sedikit berhati2 spt adegan dlm rancangan Gerak Khas.

Dugaan kali ni mmg gua surrender. Hati gua dah tak dpt menahan lara yg membuak2 di dada. Carut marut keluar dgn penuh lancar dan fasih sekali dan antara carut2 tu gua sendiri tak pernah dgr. Bila gua invent pun gua tak ingat..

Blh pulak sebijik kereta proton Wira ni bwk kat lane tgh2 tu dgn kelajuan kalau gua tak silap, 40km/j saja???? Kau dah la bwk tengah2, dgn moto2 semua berderet belakang kereta lu, lu bwk 40km/j saja?? Haramjadih sungguh!! Yg extra haramnya, moto yg btul2 belakang kereta tu moto gua la. Yg ultra haramnya, moto gua punye hon gua sendiri pun tatau bila rosak. Gua rasa sepanjang gua bwk moto tu, tak pernah lagi gua tau fungsi hon tu. Abis time kau nak tekan hon tu blh rosak pulak kannnnnn??? Mmg tak cilaka abis lagi laaa..

Kenapa la kau bwk kereta stail mcm ni? Gua nak potong tak blh. Gua toleh sikit belakang, moto berderet2 dah. Gua jadi pressure. Nak potong tak blh, nak hon tak blh, ngan hujan lagi. Bende tu yg trigger gua punye bibir kasi keluar itu semua carut, sumpah seranah, makian, lipan, dan lain2 bende lagi utk melepaskan rasa geram gua tersebut. Gua tahan je bwk blakang dia. Sampai satu part tu gua nampak ade line je, zerrrrr gua potong trus.

Gua sempat usha driver dia masa gua potong tu. Pehhhh, ada gadis sebelah pulak. Tak mcm lahanat lagi la lu kan?? Gua tak peduli la lu nak bwk kereta sambil mkn nasik ke, berkuak lentang ke, melakukan onani ke, menumis sambal ke, membajak sawah ke tapi blh tak kau bwk kat tepi?

Oleh sbb tu gua sampai tempat keje lambat. Sampai je parking moto, gua sliding skali moto gua pastu gua parking dgn penuh kalut. Sambil berjalan, mulut gua tak sudah lagi mencarut. Suwey btul..





notakaki: Byk sgt mencarut ni, gua rasa kene minum air yassin bagi insaf sikit la. Takpun pekena nasik minyak kat Restoran Insaf nun kat Jln. TAR sana. Ishhhhh..







8 org mencarut.:

Anonymous said...

mcm org tak kenal je kau kalau
bab bab mencarut ni.

ps: nak ikut mkn kat insaf.. lazaaaaaaaaaaaaaaaaaat

amscreamo said...

hahaha
ko mmg ganas mencarut...
macam parut kelapa

Anonymous said...

hobby : mencarut..
interess : mencarut

Anonymous said...

kalau van jenazah depan kau ape kau nak buat?

Anonymous said...

time ko mkn sosej aku tu ko rase2 aku mencarut x?

Gaban Lazzara said...

wanie: gua hanye mencarut diwaktu kecemasan saja. ehehe..

amscreamo: gua ganas di ranjang saje. huehuehue

peja: lu nak gua mencarut kat lu ke sekarang?

pek: errr.. errr.. gua mengucap la. tu pun kalau sedar van tu lalu.

chomb: apa gila mkn yongtaufu bubuh sosej? tak bule blah gua..

Anonymous said...

apesal u tak sepak je side mirror dia?
br rempit kan?
hehehehe

Anonymous said...

"apa gila mkn yongtaufu bubuh sosej? tak bule blah gua.."

hek elehhhhhh!!! apekejadahnye berebut sosej dlm yongtaufu mcm binatang siap sorok2 bawah kuah? order bende lain, makan bende lain.
chomb menjadi mangsa dapat satu je.


(dlm senyap2 gua rembat 4 ke 3... hahahah... padan muka!)