Wednesday, April 9

Sembang bola 02: Man Utd vs. Roma




Mlm ni mlm penentuan. Gua akan pastikan stamina gua sentiasa cargas dan mata bulat. Gua iron dulu jersey M.U away blakang tulis nama Nani. Ni kalau abah lu orang tak kata gua jejaka kental lagi, gua tak tau nak ckp apa la..

Kepada penyokong Roma, pastikan jaring gol anda kukuh kerna takut dibolosi dgn jaringan Rooney maupun si Ronaldo kami. Tu belum kira Evra ke, Scholes ke, takpun paling kodi Fletcher la..

Gua masih berfikiran positif walaupun benteng pertahanan agak goyah akibat ketiadaan Vidic yg sungguh brutal itu. Ditambah pula Ferdinand terseliuh apa tah dan dikatakan cirit birit baru2 ni. Tapi gua yakin Pique mampu memberi perkhidmatan yg setanding dgn 2 ekor musibat tadi. Kalau dia shave jambang dia, gua rasa lebih yakin.

Ahhh.. cerita byk tak guna. Mlm ni pakat2 kita duduk depan tv besar, oder neskepe ais ngan roti bakar pastu tgk sendiri itu game. Time tu lu org blh kasi mencarut kalau bola kena tiang takpun pengadil berperangai spt binatang..






8 org mencarut.:

Anonymous said...

fletcher mane maen la bijak...si jimbit tu pon injured gak..defender yg maybe men mlm ni gary or silvestre..itu wes brown ferguson msti kasi taruk tgh punye partnershit dgn pique..dgn line up defender yg mcmn i gua conform man u joli katak menang 2-1..kalo ko x caye ko tanye pek...

Anonymous said...

barisan kemungkinan MAN UTD mlm neh :
GK : Igor Akinfeev
DR : Rafinha
DC : Gerard Pique
DC : Felipe
DL : Gareth Bale
MR : Christiano Ronaldo
MC : Owen Hargreaves
ML : Dimitri Payet
Am C : Anderson / Wayne Rooney
Fc : Bojan
Fc : Sergio Aguero / Henri Saviet

Formation : 4-3-1-2 ( Attacking )

amscreamo said...

1-0

Anonymous said...

isap kemaluan tgk bola!

Anonymous said...

pek ni tasuke main bola ke?
dia suka mkn bebola udang je kot?
hehehehe ;p

Anonymous said...

dya : pek suke maen bola kat bebola

Anonymous said...

dya: a ah tak suke. gua bendahari Persatuan Angkatan Remaja Anti Objek Bulat (PARAOB). boleh register kalau mau. free astro.

peja: bola ape peja? bola berbulu ke?

Gaban Lazzara said...

chomb: larsson main tak nnt?

peja: lu jgn sampai gua lineup gua punye team. silap2 pek kerat rambut sendiri nnt..

amscreamo: tu br main style MPPJ. blm main btul2 lagi tu..

pek: lu tgk renang berirama je suka. dasar mata telanjang..

dya: pek ni i tatau la ape dia suka. pompuan berbikini dia suka kot?

peja: hah btul tu..

pek: lu jgn nak pengaruhi gadis bawah umur. gua tau muka lu jambu ala2 kadar tapi jgn gunakan kejelitaan lu utk merosakkan gadis tempatan.




*sambil asah2 parang.