Saturday, April 12

"Dah dah. Lu tak payah cerita.."





Gua: "
Ey, mana lu pegi?"
Member gua: "Lu betul ke nak tau?"
Gua: "
Hek ele.. cerita sudeyyy. Nak rahsia mender?"
Member gua: "
Lu tak menyesal?"
Gua: "Gua sikit lagi nak mencarut ni.."
Member gua: "
Ok2. Sbenarnyaaaa. Gua tadi pegi toilet berak. Pehh. Sakit perut gila. Gua pun taktau apa yg gua mkn tapi dia punye pergi mmg non-stop. Gua duduk je "Pruuuhhh.." camtu la bunyi dia. Gua tgk kaler dia warne cokelat je.. Pastu.."
Gua: "Cilaka! Dah2. Lu tak payah cerita lebih lanjut. Gua paham.."







notabukulali: Lepas insiden tu, 2 hari gua tgk mee kari tak berselera.





5 org mencarut.:

Anonymous said...

dude,lu tak bleh makan mee kari,
tu bukan masalah gua.. masalah gua,
mee kari yang lu janjikan mana?

takkan nak tunggu bbq kot?

Unknown said...

ni cerita sedih kan? ish.. ish.. ish.. (sambil megesat air mata)

amscreamo said...

bongok tul...

Ande Sikutawangsa said...

gila halus taik lu..
haha.

Gaban Lazzara said...

wanie: gua ade janji mee kari ke? gua kene penyakit parkinson iaitu hilang ingatan sebentar.

azizulhafiz: ni la cerita seram berunsur irama padang pasir.

amscreamo: dia cerita pasal tahi tu detail bai. gua sendiri rasa nak berak bila dgr.

john melawi: bkn gua berak, org lain. yg lu tgk tahi gua ape kes?