Monday, July 7

Gua bagi amaran keras! Lu jgn cuba ni di rumah!!



Hidup gua menjadi semakin tidak terurus. Kalau nak dibandingkan kezombie-an gua masa Euro dulu, kali ni lagi dasyat. Kalau dulu gua tgk bola bgn pukul 12, sekarang ni gua tido pukul 4, bangun pukul 12 gua sambung blk benda ni.

Hati gua terdetik utk mencuba semula benda ni selepas Euro tempoh hari. Akibat penangan David Villa dan Silva, gua terpedaya, gua terpedaya beb.. Maafkan gua kalian. Sob.. Sob..

Niat hati sebenarnya hanya nak cuba cuba. Gua tau apa akibat benda ni bila gua sentuh dia blk. Porak peranda hidup gua. Gua bakal menjadi mayat hidup blk. Kekasih gua akan terasa kurang belaian kasih sayang dr gua kelak. Tapi gua degil, gua tak mempedulikan semua tu. Gua tak fikir risiko yg akan gua terima pada hari muka..

Moto Hayabusa gua sering kekeringan minyak di tangki. Ladang kelapa sawit tidak lagi gua pedulikan. Rancangan televisyen berunsur komedi gua ketepikan dgn selamba. Gua menjadi seorang yg lain sekarang..




*****



Hah, kau apehal Arsene Wenger nak cabar Tottenham gua? Ingat lu punya Adebayor ngan Van Persie tu gua goyang? Isap kott bergilir gilir dulu la. Gua hantar Silva ngan Aguero je kasi hadap lu punya team kan! Woi, oder teh ais bungkus satu lagi! Sebagai seorang manager yg sungguh berwibawa gua manade masa nak lepak minam minam semua ni. Lu tengok Alex Ferguson, ada dia minum teh ais sambil pekena roti canai kat restoran mamak? Takde masa beb..








2 org mencarut.:

Anonymous said...

series gua ckp, skali lagi gua dtg rumah lu, lu mengadap benda ni, mmg gua flatten jadi jpg terus game tu!

Gaban Lazzara said...

mampus gua tak heran. kalau lepak sejam pastu nak blk, lu tebas lalang kat depan rumah dulu..