Monday, July 7

Pengalaman gua dipotong rambut oleh member.



"Beb, lu kasi trim tepi sajos ok? Lain jgn usik.." bagitau gua dgn nada separa getar akibat khuatir.


"Tarahal.. bende simpel.." jawab member gua sambil mengacu acukan gunting.



(10 minit kemudian)



"Ok dah setel rambut lu. Gua kasi pendek sikit baru smart.." kata member gua sambil bersih bersih gunting..

"Ha yelah.." balas gua.





*****


"Errr auntie, kasi nipis tepi dgn belakang eh? Lain jgk usik.."













notachillaka: Air mata gua nyaris meleleh beb tgk rambut di lantai. Tak dpt la gua nak berambut Oli Sykes raya tahun ni. Gua dah berkira kira nak cari pelebat rambut dlm masa seminggu saja. Demmit!!






(gambar terakhir yg berjaya dirakam sebelum rambut gua terkorban..)










7 org mencarut.:

zawani said...

hakhakhakha dah pendek la rambut ni? kan ke comel camtu,baru cam syamsul haslam.. hahahahahaha

Rmywvs said...

pendek macam mane pun org tetap panggil ko ejoi, tapi tatau la kalau ko tukar nama jadi hafizul ke azizul ke.

Anonymous said...

buat dredlock belah tepi je lahanat..mcm rumpai je gua tgk rambut lu skang

amscreamo said...

ko pun nk jadi macam wan fadli ke?oli sykes celup.elok gak bak kata wani,baik ko jadi mcm syamsul haslam

Gaban Lazzara said...

wanie: syamsul haslam ma ass!!

cempaka: ada yg tersasul panggil gua jamey jasta. gua takesah..

chomb: kepalahotakkau!

amscreamo: gua teringin juge beb. kejelitaan hak milik setiap insan..

Anonymous said...

rambut mcm mana pun muka lu tetap mcm kepala lutut wae...

tak puas hati chong la!



*mmg gua fak la budak rambut kemas2... rasis gua asal sempat je.

Gaban Lazzara said...

pek: lu rambut dah serupa mop nak racist2? gua spray kaler purple jgk WQQ tu nnt.