Tuesday, August 5

Henfon canggih, kereta besar, rambut lurus tapi nak dgr kaset lagi??



Hah, ni apa cerita? Bkn pasal yg kaler putih tu ok? Gila seks sial korang. Tu, apa cerita kaset ada lagi zaman zaman teknologi cybernatic sume ni? Gua tak paham. Adakah owner kaset ni beranggapan dgn menggunakan kaset pada zaman sekarang beliau tampak kewl dan berbeza berbanding mereka yg lain? Ha, isapppp!!!

Kaset yg gua sempat dgr adalah Limp Bizkit. Wadehek Limp Bizkit? Sebelum gua mengambil tindakan membabi buta dgn mencampak kaset tersebut ke luar kereta, gua cpt cpt habis kan burger Mc'Chicken gua, sedut air Coke sepam dua dan sebat fries lantas gua membelahkan diri gua.

Wadehek kaset?



Ha, ni gamba owner kaset ni dgn tisu putih tu sekali:


6 org mencarut.:

Rmywvs said...

aku tak pernah ada simpan pampers dalam kereta. boleh cuba kaedah ini.

Anonymous said...

wanie : aku rasa ini adalah satu penghargaan yang telah kau berikan dlm blog kau.. mekaseyh joii..

haram lu~

Gaban Lazzara said...

kiah: cuba la. gantung kat cermin tgk belakang tu pun chill juga..

wanie: tarahal. gua mmg sayang kawan kawan..

Anonymous said...

paket dadah ke yg putih tu?

amscreamo said...

tak lupa juga sampah2 makanan segera ada di bahagian belakang kereta...haha

Anonymous said...

pek : aku pengedar no 4 paling besar didunia.. ckp aah kau tatau?

am : sampah2 makanan segera tu hasil usahama am ngan joii aahh..
wanie tak makan pun.. hahahahah..

gaban : beb,nasib lu tak citer sal kejadian menangkap sesuatu menggunakan tisu ann? hahahahahahah