Monday, August 18

Si gadis.




Hah, ni la dia budak yg kerek tu. Suka cari pasal. Membebel pun blh tahan laju dia. Kekadang bebulu je gua layan dia ni. Tapi ape apehal pun, gua sayang dia lah. We sure are cute for two ugly people. I don't see what anyone can see in anyone else... but you..

Awwwww.. (mcm cilakeeeee..)











notacilake: Hormon gua tak stabil minggu ni. Rasa nak bercinta je..


10 org mencarut.:

Anonymous said...

Awwwwwww.....~
:)



(tapi geli geman bace last line! =p)

Anonymous said...

sila baca ngan tone bimbo aku slalu buat :

owh i'm totally agree wth dipz..
well actually gaban,what emmatraina (am i trying to) say,is that..

daayymmnn,ure like the most gedikness jantan everrrrrr~

those white eyes,speeding breathing.. <-- translate kaw2melayu to english.. caya sial aku!

JEBAT said...

mcm lahanatt..

Gaban Lazzara said...

dipz & wanie: bila gua sensitif sikit sume tak puas ati. cilaka btul la. hardcore hardcore pun ada rasa nak bercinta jgkkkkk..

jebat: ni sorang lagi. lu apehal? peried meleleh leleh?

Anonymous said...

oo ni ke awek lu? kenape takde misai?

far far away said...

gaban..kau kate aku sepsi..knape pilih dea?

owh shit, ai jeles!
haha.

Gaban Lazzara said...

pek: wtf misai?

itek: biasa ah. gua pilih yg lebih dekat. lu gua tau ade skendel ngan Chris Martin. pepaham la sendiri..

Anonymous said...

comey..
muka nampak cam kuat membebel.
tapi die amat kiyut..
mane ko jumpe nieh??

Gaban Lazzara said...

kuat membebel tu dan kuat mkn. jumpa mana? aish, rahsia laaa.. *gedik

Ande Sikutawangsa said...

haha.

aku ketawa bukan sebab ko ada awek.

tapi..

gila perangai hardcore tapi sekali tulis 'si gadis'.

tapi chill bro.

mcm joker tiba2 insaf nak kawin plak gua rasa.

haha.


joke.