Monday, September 22

Jawab tag lagi penat dr buat kuih raya.




Cerita byk tak guna. Judul lagu kat atas pun dah bagitau. Gua kene tag sama ini Cato. Tag kosong je. Kalau blanje gua trip ke Sudan selama 3 hari 4 mlm ke sempoi jgk. Ciss..

  • State 15 weird things/ habits/ little known facts about yourself.
  • The 10 people I tag are to then to follow my footsteps and write their own 15 weird things/habits and little known facts.
1. Gua seorang yg pengemas. Walau nampak mcm bersepah tapi ramai mengakui gua seorang pengemas. Gua abis tido selimut lipat cantik-cantik tu..

2. Gua penah patah kaki kiri, kaki kanan dan juga tangan kanan. Kaki kiri eksiden kene langgar dgn van, kaki kanan pulak sbb langgar teksi dan tangan kanan sbb ade budak babi ni masa gua kecik kecik langgar lari gua. Sial je hentam gua dgn basikal dia pastu blah. Habis dah gua terpaksa dikejarkan ke PPUM masa tu. Lepas tangan gua dah ok, gua cari budak tu gua tumbuk muka dia. Minggu depan dia ngan family dia pindah rumah..

3. Gua blh bertutur dlm loghat Penang, Perak dan Kelantan. Jadi gua mahir menyamar dlm keadaan yg tertentu. (cth: ketika berunding nak turun harga beli seluar kat bundle dgn mat kelantan.)

4. Sejak akhir-akhir ni gua kuat mkn. Kuantiti makanan yg gua mkn tu melebihi kapasiti badan gua. Mewujudkan kata-kata belakang yg gua ni ade bela hantu raya. Fakof la! Dah gua ade selera gua sebat la mkn!

5. Gua tak suka brand Adidas. Tapi gua ade satu bag jenama Adidas. Bag limited editon Nippon.



6. Gua jenis tido tak berdengkur. Penat mcm buruh pun gua masih chill lagi tido senyap. Gua series ok?

7. Gua susah nak marah. Tapi kalau gua marah mesti berlaku pertumpahan darah takpun ade yg dikejarkan ke wad yg berdekatan.

8. Gua ade anak buah 9 org. Gua mmg taktau nak layan diorang baik baik. Kalau nak belasah dan bagi diorang dgr cakap, gua la yg dicari. Diorang panggil gua Asu Ijun.Wtf..

9. Masa gua sekolah dulu gua paling minat band Green Day, Offspring ngan XPDC. Kalau karaoke ade lagu diorang ni, selamba hadap gua nyanyi.

10. Abang yg depan gua, beza umur kiteorang adalah 11 tahun.

11. Kaki gua saiz 8 tapi kekadang saiz 9 pun blh muat. Sbb tu kasut-kasut gua ramai je yg sebok nak pinjam.

12. Gua tak pernah celup tangan dlm minyak panas lagi. Tgk mcm panas je. Sbb tu mak gua goreng ikan dlm minyak panas bkn dalam sirap sejuk.

13. Masa kecik-kecik pernah bercita-cita nak jadi bomba. Pengaruh rakan sebaya la tu. Keje bomba paling grand time tu member gua ckp. Gua mana blh tahan..

14. Gua tak pernah menjejakkan kaki lagi ke Sabah dan Sarawak. Ke Hatnyai dah plak. Misteri..

15. Gua paling minat Bender dlm cerita Futuruma. Perangai mmg mcm binatang. Keji siall beliau.






Gua malas nak tag org plak. Gua rasa diorang sebok buat kuih semprit sekarang ni. Lenkali la gua tag..

0 org mencarut.: