Monday, September 15

Kalau dah 5 bln tak bayar bil streamyx, jgn tanya la apesal kau tak boleh nak sambung download tu..



Mlm tu mcm biasa gua online sambil cek cek myspace. Kat deluge sambung download movie 3 bijik dgn anime apekejaddah semua. Dlm pukul 3 a.m camtu, gua pun tidur.

Esok pagi bangun nak cek berita bola, tiba-tiba tak buleh. Login je mesti tak buleh. Gua lupa plak ape msg yg keluar dpn tu sbb bila keluar je gua tutup sambil mencarut. Marah punya pasal.. "Streamyx problem harini kot.." bisik gua nak sedapkan hati sendiri..

Tapi sampai petang internet takde?! Waddehek man? Gua jadi berang..



Tuttt.. Tuttt..



"Telekom Malaysia, apa yg boleh sy membantu?"
"Ha saya nak tanya, apehal rumah saya takde internet ni?"
"Blh saya dptkan no. akaun encik?"
"Login saya h******9@streamyx. Cpt sikit blh? Haishhh.."


seminit kemudian..


"Oh encik, kami dapati encik mempunyai baki tertunggak selama 5 bln dlm akaun encik berjumlah RM***.00. Jadi kami sekat akaun encik tu sampai encik lakukan pembayaran utk baki tertunggak tu."
"Ooooooooooooooooooooooooooooo, ye ke? Terime kasihhhhhh.."












Sekarang gua dah kemaluan nak talifon talian TM lagi. Mesti awek tu gelak gelak je lepas jawab call gua tadi. Demmit!!



notabil: Lenkali kalau korang nak talifon TM pasal streamyx, kontrol suara jgn marah marah. Buat buat cool dulu. Sekarang mana gua nak cekau duit buat byr bil streamyx ni?? Gua ingat nak lancarkan derma kilat la..


3 org mencarut.:

bungaditepijalan said...

kahkahkahkahkahkah.
:D

Gaban Lazzara said...

cis gelakkan gua. tunggu la sampai acc lu kene potong plak. gua send mms berbentuk gelak lagi.

Ande Sikutawangsa said...

weyh..


ko ni klaka dowh.


hakakakakaaka.

;D