Tuesday, October 28

Mmg gua mencarut dlm bahasa Portugis la kannn..

Hah, lu nampak gambar carta kat sebelah ni? Itu adalah table dlm league gua, Underground League dlm Fantasy.PremierLeague.com. Tapi selaku tuan punya league yg hensem dan berpengaruh, kenapa gua blh berada di tangga yg ke-26? Sepatitnya gua berada di dlm golongan top 10 la paling kodi pun..

Bila gua ambek player ni dia tak main sbb patah sendi la, buah pinggang tercicir la, buah dada bengkak la, berbagaii.. Gua amek player ni pulak team dia kene belasah kaw-kaw. Gua bajet team ni menang tapi dia kalah mcm setan plak. Mcm mana point gua tiap-tiap minggu tak mcm sampah masyarakat lagi? Ha? Binatang!

Gua syak fantasy ni diskriminasi siall. Dia tau gua minggu ni point nak byk pastu dia kontek manager suh team tu kalah ke, menang tipis ke. Paling cilaka kontek bomoh bagi santau player gua..

Isapppp la! Lagi 5 game gua berjanji akan berada dlm kelompok top 10! Sekarang gua nak pegi bersenam supaya stamina gua sentiasa cergas. Yearrggghhhhh!!!

2 org mencarut.:

Anonymous said...

apekejadah tibe2 gua dah kat bwh lu nih..lu crops ke haper name gua? issapp!!

Gaban Lazzara said...

chomb: isappp la. team nama ganas tapi player mcm Liga M. baik main ps2 je..