Wednesday, October 22

Rajin secara membabi-buta..



Seperti kalian nampak, gua telah menukar pakaian blog gua ni kepada arah lebih tekno dan elektro pop skit. Sebelum ini blog gua yg gua dgr ckp-ckp belakang mengatakan gua ade bela hantu raya telah gua tepis sama sekali disini. Walaupun blog gua ade unsur-unsur elektro pop ala-ala Bloc Party skit, tapi jiwa gua masih kental ke arah lagu rock yg rosak pundi kencing punya kalau pesakit batu karang dengar la kann..

Malam yg dingin sejuk berangin ni, tiba-tiba testis gua terpanggil plak utk menukar design blog gua. Urat kentut gua hampir-hampir terbelit akibat edit coding secara manually depan kompiter. Punca sebenar gua tukar sebenarnyeeee sbb gua nak ejas satu function dlm blog ni tapi dgn secara mengejut gua telah terdelete sebahagian besar coding web gua yg lama tu secara permanently pulak. Gua kadang-kadang kalau buat benda tak berfaedah dan menyusahkan diri sendiri ni mmg tak payah disuruh. Laju je..

"Waddefakkkkkkkkkkkkkk?!" tiba-tiba gua termencarut stail org putih bila coding lama dah gua delete secara permanent. Ha mendapat la kau duduk berejam-rejam depan kompiter godek coding tu. Sampai berita Dunia Jam 10 pun gua terlepas tau apetah lagi gua nyaris-nyaris nak kencing ikut tingkap je?

Tapi coding ni ade error dia yg gua tak dpt solve lagi bak kate org putihnye. Apekejaddah takde butang add komen kat bawah entry blog gua ni ha masted?? Binatang berbulu lebat btul laaaa.. Gua dah bertekad nak membawa perkara ni ketengah ke majlis perbincangan blogger-blogger sedunia yg akan berlangsung di Ireland Barat musim panas akan datang. Gua tak puas hati!!!




Tak puas hati tak puas hati jugak tapi sekarang gua lapar tahap faking hell ni. Buat menatang ni punya pasal sampai nasik tak masuk mulut pun gua dah lupa. Cis cis dan cis..








6 org mencarut.:

AdiNang said...

suka aku baca... duk perati jer dah lama.. bukan tanak komen tapi x jumpa button komen ;p hahaha..

Anonymous said...

lu menari tak dalam bilik bila dgr lagu maikel jeksen tu? letak-letak sabun sikit atas lantai, lepas tu slide... pehh mmg nice.

Anonymous said...

wtf silap komen entry.

Anonymous said...

mcm malapetaka je layout ni.
tukar skang!

bungaditepijalan said...

mabuk lah aku nak cri button comment.
kot yea pon nak canggeh.
agak2 lah gaban oiii.
ahaahaa.
nie aku gne kanta nie.
:D

Gaban Lazzara said...

adinang: ok beb. gua sudah bagi ade baten. lu komen sampai terkeluar pundi kencing.

pek: apa baba lu salah komen ni? bajingan btul la!

angie: ok angie? hensem tak ni?