Thursday, October 23

Baru gua perasan.

Home Alone 2: Lost in New York [Image via Wikipedia ]

Gua baru habis menonton cerita Home Alone 2: Lost In New York ni. Gua tau, walaupun krismas belum lagi menjelma tapi apekejaddahkah yg buat gua tgk cerita tersebut? Ha, misteri tak? Takde ape sbenarnye. (Cis..) Gua cam mengidam plak nak tgk cerita old skool ni. Minggu lepas gua dah tgk cerita Face/Off, Home Alone 1 dan minggu ni gua tgk cerita ni plak. Zibi mmg zibi tidak dinafikan, tapi jiwa lelaki gua tak cukup kental utk menahan nafsu utk membelek kompiter tersebut sekaligus melayan Football Manager sedas dua.

Bila gua tgk cerita ni, baru gua perasan ada beberapa
character yg sebelum ni haram gua taktau siapa dia. First, gua perasan dlm cerita ni ada Donald Trump. Siapa Donald Trump? Mmg lemah tenaga batin btul la kalau tak tau siapa Donald Trump tu. Yang pasti beliau bukan penternak udang kolam di Kelana Jaya. Scene beliau ketika Kevin masuk Plaza Hotel dan tanya location lobby. Cis, cool je beliau time tu. Isappp lah.

2nd gua perasan Rob Schneider. Dia jadi Cedric, pelayan lobby je. Masa muda muka nak solid je. Cerita ni chill, gua tgk 3 kali pun gua blh gelak je lagi. Mcm cilake.


Hah, tu aje. Gua nak sambung study blk. Tgk? Padahal tadi sebenarnye gua nak klik winamp je tapi sekarang gua dah terpost satu entry plak? Gua dah ckp dahhhhh...




6 org mencarut.:

amscreamo said...

waddefuk...!
hahaha...
pengkritik filem..

. sha . said...

roti ban, kau tlg carik muvi richie rich kt torrent . aku nk . haha .

bungaditepijalan said...

kau teringin nak jadik tuan director ke?
:D

Anonymous said...

gaban, ni zaman gue mude2 nonton lagi . hehe. bagus2 anyway, nice blog!

MyNameIsPia said...

busan gile tgk home alone. kalo tgk azura ke mr os ke baru la layan. tak remaje mesia langsung.

Gaban Lazzara said...

amscreamo: gua kritik runcit2 je. mana razak mohaideen peduli..

ecah: hek ele. beli je kat pasar malam sajoss..

angie: gua ingat nak direct iklan petronas lepas ni. lu tunggu je iklan paling sedih raya tahun depan.. pehhhh!

jaja: ye ke? skang dah tua ke? manade nice, hensem biasa2 je blog gua. thihihihi.. (gedik)

pia: lu kalau tak pangkah gua blh tak? gua culik lu hantar ke myanmar nnt..