Friday, January 30

Gempak.. gempak..



Minggu lepas gua br ambek hensep gua ni. Rosak buat kali ke 2. Gua bengkek jgk la, apehal skrin dia blh rosak blk ni. Padahal gua tukar kat brader tu kot. Gua tanya dia, dia pun tak tau. Dia kata mistik jgk ni sbb gua org pertama yg rosak skrin 2 kali walhal skrin tu br tukar. Abis lu ingat gua tonyoh skrin tu kat jalan ke?

Jadi secara total gua dah abiskan cash utk repair, ye repair hensep ni sahaja adalah dlm linkungan rm600. Tak mcm jimbit lagi? Blh keluar hensep baru kot? Duit gua abis tetiap bulan repair hensep je. Kalau gua tau mcm ni, masa study dulu gua amek Bachelor In Handphone Repairing je, ape-apehal antar sajos kat gua. Takde rat-rat jgn sembang dgn gua!

Jadi, ketika gua menceritakan dilema hensep gua ni kepada seorang rakan gua, Idham (nama glemer ketika bermain bowling), beliau mengusulkan agar gua meng-have-a-look sebijik hensep ni yg beliau khabarkan agak raged dipakai oleh gua yg sedia raged ni. LG Cookies. Harga dia gua tak sempat check lagi tapi member gua ckp gua masih mampu memiliki hensep ini jika gua mula menabung RM20 setiap hari bermula harini..



Amacam? Hensem tak? Mesti bergaya kalau gua pakai tambah-tambah plak time takde kerja ni.. Pehhh..



12 org mencarut.:

MyNameIsPia said...

LG cookies mmg hemsem weh. tp kau pakai. errr errr. trus tak hemsem woi!

amscreamo said...

haha
babi ko
nama glamer la pulak...
hahaha

. sha . said...

hp ini smart doe roti ban .

Anonymous said...

ye mmg raged.. tapi musti ko taip msg macam unta padang paser kan..

Gaban Lazzara said...

pia: lu jeles ckp je sopia. takpayah nak sabotaj gua.

am: biasa aaa..

ecah: gua tau. tambah plak dgn gua yg mmg dah ready made smart ni. pehhh.. cerita byk pun tak guna!

fbi: tau takpe. atas moto mmg gua haram gua tak balas msg!

Anonymous said...

cibai la kan...nk bli hp same dgn gua...

Gaban Lazzara said...

idham: sapa dulu la kan. ngahahaha..

. sha . said...

kau smart . ? damn . kau smart hanya dimata gadis kau saje roti ban . tidak perlu perasan lebih .

Anonymous said...

pundek la kan...gua plan cr henset lain la plak...lu jln la dlu...

bungaditepijalan said...

kau takleh pakai hp nie.
kau lasak.
:D

Anonymous said...

Bungaditepijalan,

die bukan saja lasak tapi die gasak!
mane penah henpon yg die pakai tak penah rosak? asek masuk ICU je..
huahuahua

Gaban Lazzara said...

ecah: lu jgn sampai gua pakai sexy-sexy nnt..

idham: lu amek je hensep pek. dia nak tolak tu..

angie: cis, mana lu tau ni? gua bkn kerja buruh.

fbi: kimeks. tau je lu? samy vellu btul!