Friday, January 2

Happy New "Hell"

Harini 2hb Jan 09. Pehhh.. skejap je dah 2009 kan? Bila dah masuk 2009 secara auto gua menjadi tua skit lagi la. Dah tak belia remaja la camni. Aishh.

Gua ingat lagi masa gua zaman remaja rebel dulu kan. Zaman punk ngan skinhead mencanak-canak dulu, pantang ada sambutan merepek-merepek ni, gua mesti overnight punya ngan kuncu-kuncu semua. Sekarang dah tak musim dah. Dah tak "in" ngan jiwa gua aktiviti lepak over night tepi-tepi jalan ni. Duduk rumah tido atas tilam lagi stim.

Malam tahun baru, gua bersama kuncu-kuncu yg berjaya dikumpulkan melakukan aktiviti beriadah yg masyarakat tak memandang hina iaitu ber-bbq bersama rakan-rakan di Bagan Lalang. Cilanat, plan pukul 8 nak gerak dr Kerinchi last-last pukul 10 br nak nak panas enjin kat Sunway sana.

Cerita byk tak guna sbb sekarang ni tgh hujan, gua nak layan tido dulu. Malam kang gua rajin gua post new entry. Ni ade gambar-gambar lucah sikit:














4 org mencarut.:

MyNameIsPia said...

nyampah je tgk yg pakai sua army tuh. bajet taf ke pe.

adorable chacha said...

hek eleeeeeeeeeeeee~
kalu gua tau gerak kol saplo gua da cucur angin da kat blakang..
;p
p/s : ape tujuan lu pakai slua army itu gaban?gua stuju ngan Pia..ngahaha..

Gaban Lazzara said...

pia: gua taf ok. lu je yg taknak menerima kenyataan.

chacha: abis dah tu je ade. akan gua nak pakai tracksuit? ingat nak pegi main futsal ke?

Ed Na Tan said...

gila perv gambar-gambar lucah tu.
stim seh. sila ke blog gua utk mendapatkan cerita yg selanjutnya.