Saturday, December 27

Lenkali tgk bola kau jgn oder neskepe ais 2 gelas kalau nak tido mlm ni..



Jam dah pukul 4 pagi tapi mata gua fresh mcm baru lepas main futsal sama Dimitar Berbatov. Sepatutnya masa begini mata gua dah rabak menanti belah je ni. Masa ni dah takde makna dah nak 3g ke, sms ke, mms ke, pms ke sme gua tak layan. Abis dah gua godek dlm pc ni tapi mata gua masih steady je cuma perut rasa lapar skit mintak nasik..

Ni la pengajaran dia. Kalau dah tau esok ade date, mlm ni nak tido awal, ha kau minum la lagi neskepe ais 2 gelas. Mmg segar sesegar susu lembu la jawabnya. Gua dah ketandusan idea dah ni. Ada jgk gua buang tebiat pegi jogging sepanjang highway jgk japlagi ni. Sulaimen Akhlaken btul!!




4 org mencarut.:

JO said...

heheheh gaban na date ngn sape eh.?

:P

phiscolt

adorable chacha said...

hahaha.
aku pon sensitip ngan neskeype nih.
buleh tak tdo 3 ari.
time tu la aku gotong royong kemas uma.

Unknown said...

hahaha joging kt higway hahahaha.

(terharu tiba tiba)

Gaban Lazzara said...

melly: ada la. rahsiaaa..

chacha: nnt kalau xleh tido lagi meh la ke rumah gua. tolong kemas sini plak ke.

eleven to 2nd: jgn cirit tiba2 sudah..