Friday, March 6

Selalunya gua tak mcm ni beb, seriesss!!!

Gua tak tau ape benda yg merasuk gua. Mungkin akibat semalam gua menengok rancangan seram Keliwon kat TV3 kot? (Babi cerita ni! Cerita ke najis ni?) Adakah akibat byk meminum minuman ringan atau akibat sering munukar ubat gigi?

Gua tak layan lagu Korea weyyyyy!! Series hell!! (dgn muka sirius) Tapi kalini naluri gua yg paling dalam sekali, mungkin dekat area dubur tu yg membuatkan gua secara tak sengaja nak dgr lagu ni. Gua tau ni mmg bukan taste gua. Gua yakin kuncu-kuncu sealiran gua semua mesti akan membawa perkara ni ke muka pengadilan nnt. Paling angker, keahlian gua di tarik blk.
Gua tau perkataan pertama yg terpacul dr mulut korang bila masuk pej gua nnt adalah "Waddefakkkkk??!!" Cilakak!

Lu cuba la dgr lagu ni. Kalau kaki kiri lu tak hentak-hentak lantai, jgn tanya pasaipa esok muka gua masuk rancangan 999. Ada sesiapa kat Melaysia ni blh remake balik lagu ni? Pastikan yg comel dan solid dgn suara kiut. Kalau lu bagi Misha Omar maupun Ella, siap gua tinju! Dan jgn bagi Razak Mohaideen jadi director..




tisutandas: ni gua blk link saje gua nak hasut lu: [ link ] (padahal gua blh je bubuh video dia kat sini tapi abis la keganasan blog gua nnt..) Mmg gua mencarut dlm bahasa Burma la bila gua dapati ade pej musibat-musibat nnt pasang lagu ni kan..




9 org mencarut.:

Aishahtur said...

wahaha lagu ni aku sukakk

nisa.zaidan said...

huk alohhhhhhhhh!!!!

Anonymous said...

sumpah lagu ni awesome!
sekali sekala kene tukar gak angin weh!

Gaban Lazzara said...

cato: aih tak penah penah komen tetibe gua pakai lagu ni komen plak. ehehe..

icha: hah, lu apehal?

hawa: tau tak pe. gua tgh dgr nasyid ni dgn harapan gua akan insaf..

. sha . said...

bongok . mase aku ltk lagu ni kt entri blog aku dlu kau kutuk2 kan . skrg kau pulak letak . damn roti ban damn you . kahkahkah . ! kau dgr vers remix, lagi mengancam . skrg kau boleh layan cite boys over flowers . haha . !

Anonymous said...

mengghairahkan laagu nih..lg ghairah dr layan 3gp...

Anonymous said...

Ha ha..
ini betul-betul dah membelakangkan akidah..

Gaban, mulai hati ini..Putus kite PUTUS!!

=p

Gaban Lazzara said...

ecah: dah dah. usap harap pasni gua nak dgr lagu Korea. gua tgh dgr lagu kebangsaan ni..

idham: jgn sampai gua bubuh lagu Sixth Sense - Tampa.

nide: weyyyyyyyyyyyyyy!!

Diri Sendiri ; said...

Haha style lah. Comel gila aweks neh.