Thursday, April 23

comeback kid.

OK ok gua tau gua dah lama tak update blog. Tak payah nak ugut-ugut letak pisau maupun sabit kat perut gua. Gua update la ni. Dan title tu takde kena mengena dgn band Comeback Kid. Show dia kat KL pun gua tak pegi..

Sebenarnye gua telah nyaris-nyaris untuk menamatkan karieer gua sebagai blogger minggu lepas. Gua putus harapan dan menconteng arang ke muka. (apakah?) Dah dah.. gua taknak cerita benda sedih ni. Start esok gua akan start update balik blog gua.






(sebenarnya malas nak taip panjang-panjang..)

3 org mencarut.:

MyNameIsPia said...

apekahhhhhhhhh?
tatau motif ko dan aku tapaham bahase melayu.
tulis dlm bahase urdu len kali plis.

FARYN said...

tetiba aku rendu sama ko,...
hohoohohohh

lavidalabelle said...

'sabit perut'

tiba2 aku teringat filem 'sivaji the boss' hahaha

weih jgn tak update. aku nak baca.