Wednesday, June 3

Mane butang post ni?

Aih dah lama tak post entry baru, gua nak cr butang post pun blh sesat. Memalukan diri sendiri sahaja. Semenjak gua lama tak post entry ni, byk pertanyaan, dorongan dan tak kurang juga ugutan-ugutan bunuh yg mendesak gua utk membayar bil streamyx gua yg berjumlah gaji setengah bulan jgk la bagi membolehkan perkhidmatan internet bernafas di rongga-rongga cpu gua ni. Masa hulur duit dekat akak kaunter TM tu, mata gua berkaca je..

Dah lewat dah ni, gua kena tidur sbb esok byk keje nak kene buat. Seluar tak gosok lagi, baju ntah kemana. Esok lusa gua post entry baru, kalini gua janji.



3 org mencarut.:

FARYN said...

heh..lama sgt ko lam jamban weih..
skang dah kuar..bagusla...

gary said...

ala ni just another carrot ni.

janji manis aa lu ban!

julietANNA said...

HAHA.patut laa lama xde entri,streamyx xbayor rupanya :DD
i keep ur promise!