Thursday, June 4

Org lain malam tido mimpi awek tapi gua plak malam tido mimpi kasut.





Vans X Anti-Hero TNT II Mid


***

Skang bagitau gua mcm mana tido malam gua blh tak mimpi kasut? Nampak sgt gua nak rabak lagi bulan ni. Mak gua dah mula jeling-jeling rak kasut. Ada la dia tak puas hati tu..





6 org mencarut.:

. said...

anti hero ni cun beb.patut beli dan tambah koleksi.santik je tuh!

amscreamo said...
This comment has been removed by the author.
lavidalabelle said...

cool! aku suka, yg printed ANTI HERO tu mmg cun

nisa.zaidan said...

ah lu pon nak mimpi kasut gak! gua punye duit x pkai2 nak bli kasut ni.. ade kene rembat kasut ijau atas ni

Gaban Lazzara said...

joe: tu la tapi susah nak dpt ni. RM500 jgk ni.

belle: kan? lu dgn gua mmg sama citarasa la.

icha: rembat la kalau berani wey. gua jumpa gua pijak je ondespot.

Dipz said...

eh vans yang depan biru takde la dude. lain lain kaler ade. sekarang latest depan kuning, tengah hijau. gile terang!