Monday, February 22

Keji juga beliau.


Sejak hari CNY sampai sekarang gua betul-betul busy. Kalau pagi-pagi dtg tu, dah siap kencing, berak, minum, bersenam semua dari rumah. Ini semua sebab busy punya pasal. Cerita pasal busy, purata gua ke tandas dlm satu hari akibat busy ini berkurang kepada 5 kali sehari menjadi 2 kali sehari. Dan utk special case, sekali je dan jgn tanya lebih lanjut tentang isu ini kalau tak mau dahi berbirat.

Akibat busy harini juga gua terpaksa pulang ke rumah pada pukul 8 mlm. Mak gua kata kalau kerja kuat mcm ni mesti sembahyang selalu tinggal dan gua setuju bulat-bulat dgn statement ayat beliau tersebut. Balik je badan mcm baru pegi camping panjat gunung tinggi kemain. 2 botol 100 Plus pun gua rasa belum cukup utk kembalikan tenaga gua, rasa nak terkencing je ada la..

Berbalik pada kencing tadi (mcm cilaka..), harini gua pegi toilet kira-kira pukul 4 camtu setelah 1 jam tahan kencing dari pukul 3. Gua jalan laju je tapi bila nampak ada awek ke, makcik-makcik ke, org besar-besar pakai coat ke, gua cover jln stail segak nak buat menantu padahal pundi kencing dah nak terburai dah tu. Masuk-masuk toilet pintu pun tak sempat kunci, tahan pakai kaki je. Lepas tu....

(scene ini tidak perlu ditulis dgn penuh teliti. sila gunakan imaginasi masing-masing..)


Dah selamat dan segar kembali, gua nak mencuci tangan. Gua nyaris-nyaris tersungkur di dalam tandas tersebut. Bukan disebabkan lantai licin, terpijak tali kasut sendiri, cuba melakukan breakdance ataupun bersilat. Gua terpandang sesuatu atas mangkuk tandas.

"Binatang betul siapa pulak yg shave kemaluan dlm toilet ni?" getus hati gua seakan-akan memberontak. Babi! Macamana gua tak perasan ada byk bulu kat mangkuk tandas ni? Nampak sgt gua menghayati saat ketika kencing tadi. Gua amati betul-betul objek tersebut tapi takde la sampai nak pegang pulak bulu tu, gua yakin ni bukan rambut sebab pertama, kadar panjangnya tidak seperti panjang rambut. Kedua, dia agak kerinting dan ketiga, kenapa nak gunting rambut kat tempat kerja?

Berjuta-juta kemungkinan dijana oleh otak gua melihat objek tersebut. Kenapa? Kenapa kau nak shave dlm toilet? Gua tak kira la bulu ketiak ke, bulu kaki ke, bulu pusat ke, bulu kemaluan ke dan bulu-bulu lain sbb gua berbulu je tgk org shave bulu kat toilet ni. Dah shave satu hal, flush la kasi hilang bukti semua. Lagi mau tinggal sebagai bukti mcm "I was here.." camtu. Nasib baik gua tak perasan masa gua kencing tadi, kalau tak, tak pepasal dinding toilet bau hancing..

"Faking shit basted.. hope you'll burn in hell.." marah gua dlm bahasa omputih ketika melangkah keluar dari toilet tersebut. Akibat bengang yg melampau, gua keluar toilet tado dengan tangan lupa cuci.. Arghhhhhhhhhhhhh!!







5 org mencarut.:

lavidalabelle said...

giler saiko. itu bukan manusia itu saitan. haha

ko pun keji tak basuh tgn. shish

zawani said...

hahahahahahahahhaha babi kelakar sial.. hahahahahahahahahaha..

yang kau nak perati bulu tu kenapa?? pengotor.. kencing pastu chow je aaa.. tayah la peduli anasir2 keji dalam jamban tu.. hahahahahahaha

mapieceofart said...

aduii... keji tahap babiss anda nih... jijik sungguh... ahaha... klakar doww... so len kali gi mampus ape ade situ, xyah nak tgk sebab x mungkin pun ada no.tepon gadis kat toilet laki... =D

Fie said...

lengkali ko paggil CSI suh kaji saper punya bulu..pastu bila dapat tangkap denda la satu helai 10 inggit

used car for sale said...

nice post!