Monday, March 17

Love is in the air.. aiseywahhh..




"
Bila la gua nak ade gadis ni.." keluh gua.

"
Harini je gua dah dgr ayat tu sebanyak patblas kali. Sekali lagi lu ulang, sumpah gua kerat rambut lu.. Gua series beb!" balas member gua dgn nada bengkek..




7 org mencarut.:

Anonymous said...

'gadis yg bernama ketawa' tu ape cer?
isap kot la kalau malu2!
bulu shit la kau! ker nak gadis s'pore? bandung ke? payah kapel je dgn chomb. paling busuk pun dia ade kemahiran mengecat motosikal.

Gaban Lazzara said...

kalau gua dgn chomb perasaan nak bercinta tu kurang.
dia lebih kepada perasaan nak mencarut dan menerajang saja.


*kang habis sume tempat dia spray purple. tak berani gua..

Anonymous said...

cam jimbit juge korg ni...wat sasau kat dlm blog plak...isap kot pek la ko gaban..gamble x gamble...cr gadis jilat abes okeh!!

Anonymous said...

bile nak gadis?
hikhik ;D

Anonymous said...

sampai batang penyapu makcik cleaner pun nak spray tu yg paling tragis gua rasa. pastu ader outline bekas penyapu atas simen. mcm kejadian pembunuhan penyapu misteri pula.





*dya ni gadis ke atau pemegang watak serbuk pencuci daia?

Anonymous said...

ko igt pasang lagu chris brown ni nk tunjuk mood ko tgh pervert ke?

woi pek...aku spray plan nk wat garfiti kat situ...itu lh grafiti namenyeh...ko nk try kat bumper ko?

Gaban Lazzara said...

dya: mari la masuk meminang.. eheh

pek: chomb dia mmg taksub dgn benda2 spray ni. Gua dgr cerita moto pakgad kat apartment dia 3 bijik telah terkorban abis di spray.

chomb: gua pasang chris brown salah, gua pasang 36 Crazyfists salah. Abis lu nak suh gua pasang apa? Salleh Yaakob? Sabri Yunus?