Wednesday, March 5

Napsu gua yg sgt brutal..

Gua mmg sgt obses dgn kasut. Walaupun gua lelaki tapi koleksi kasut gua yg byk telah mewujudkan perasaan cemburu dan iri hati kepada kawan2 perempuan gua yg jumlah kasutnya kalah kepada jumlah kasut gua.

Mak gua penah sound: "Kau beli kasut byk2 ni nak buat muzium ke? Tu rak kasut tu bukak penuh dgn kasut kau je.. Beli satu rak lagi letak dlm bilik tu, bubuh la kasut byk2"


Gua kalau pasal kasut mmg kekadang terseksa batin juge. Duit takde tapi napsu ade je nak beli. Pantang nampak yg rare skit, meleleh je air
mani liur gua. Terbaru ni gua bersiar2 di laman web sambil godek2 myspace, gua terjumpe satu kasut SAUCONY FLOORLORDS "COURAGEOUS" l
imited edition ni. Bila tgk kasut tersebut, lutut gua secara automatik menjadi mengigil, tangan menjadi gatal2 meramas poket yg ade resit2 mkn kat foodcourt, bulu kaki menjadi meremang tak tentu pasal, kucing2 mengiau kelaparan, anjing menyalak menyahut2, angin bertiup kencang, poster2 pilihanraya berterbangan, anak2 menangis kelaparan dan byk lagi unsur mistik yg terjadi.


Gua cek2 kasut ni dia takde jual kat sini. Gua mengeluh tak puas hati tapi dlm masa yg sama senyum sikit. Mengeluh sbb tak dpt beli kasut ni kat Malaysia pastu senyum sbb duit gua tak habis bulan ni beli kasut lagi. Kau gila sebulan mkn meggi sbb duit habis buat beli kasut? Tebiat nak mampus kot?







notakaki: Bln ni je gua dah sambar 2 pasang kasut. Mak gua temper je bila tgk ade kasut baru lagi kat luar rak kasut.. Sikit hari lagi gua rasa dia lelong je kasut gua kat budak2 yg main bola kat depan rumah ni nnt..

12 org mencarut.:

FAD RMLN said...

aku pun byk kasut. bagos la hobby ko ni. aku sokong. keep it up.

Anonymous said...

setakat kumpul kasut ape la sgt.
kalau kau kumpul kukur kelape ke, buluh lemang, ayam sabung, lipan bara ke teruja sikit aku. kasut bukan boleh bwk mati. baik kau kumpul kain kapan. ader juga faedahnye.

Gaban Lazzara said...

kalau bela rambut panjang2 pun bkn blh bwk ke kubur. nak jadi hensem mmg jauh sekali la kan? ciss..

amscreamo said...

kumpul kasut...
banyaknya kasut...
kumpul pahala bila lagi...?

Gaban Lazzara said...

kumpul pahala x payah bgtau semua org. kita buat, kita tau sendiri..

JEBAT said...

next time aku dtg umah kau, mmg aku bakar je kasut² kau tu..

Gaban Lazzara said...

stakat dtg nak habiskan kerepek bawang gua baik x payah.
dari jauh dah gua halau..

amscreamo said...

bila ko nk angkat onitsuka tiger?

Gaban Lazzara said...

lu jgn suruh gua angkat kasut bukan2.
mkn megi jgk karang gua bln ni nnt..
jgnnnn..

amscreamo said...

new balance pun lawa dowh.

Anonymous said...

kasut ni ade masa kat Bandung i blk.
Owwwm, patut la harga mahal.
a'ah New Balance pun lawa tapi sudah tidak rare la.

amscreamo said...

cik dya pakai kasut fung keong la kalo nak rare...