Sunday, March 16

Sembang nak lebat..

Haritu gua keluar jumpa dgn satu ekor kawan gua, Salman (bkn nama sebenar) ni yg dah blh tahan lama juga tak jumpa. Dia kelihatan lebih rock dan tampak lebih indie berbanding gua yg mengenakan baju Second Combat dan seluar pendek army sahaja sambil berkasut Saucony.

Gua tak kesah walaupun sedikit tergugat kerna gadis2 kelihatan lebih menjeling ke arah beliau sambil senyum2 kaver jelita berbanding gua disebelah..

"Bulu kaki ni kene trim dulu kot?" getus hatiku..

Ketika tgh layan2 sembang, dia tanya gua layan apa sekarang. Gua menjawab slamba ala2 pengacara rancangan Raja Lawak Astro tu.

"Gua sekarang layan Black Dog Bone je. Baru2 ni je nak layan Bittersweet ngan Hujan.."
"Lerr.. Br nak layan? Lembat gila ngko ni. Aku dah layan lama dah. Time tu diorang main gig2 dulu."
"Ooooo, ye ke?" jwb gua buat2 taksub..
"Aku dulu selalu juge lepak ngan budak2 band diorang. Skang ni pun kekadang kluar jgk la tgk diorang jamming.."
"Oooo, diorang semua tinggal satu rumah ke? Skali ngan si Dugong tu?"
"Dugong tu siapa?"



"Gua jek juge perut lu kang matt.." ckp gua dlm hati panas sambil tgk dia ni kecik je time tu..

6 org mencarut.:

Anonymous said...

lu panas lu nampak dia kecik,
mata lu kecikkan skali tak?
lu tanya dia bai bagi cukup
syarat 3 kali. kalau dia tak kenal
jugak,lu kasi putong tali helmet
dia pulak.

*situasi yang tader kena mengena*

amscreamo said...

hahaha...
aku kenal adik noh.nama dia tom a.k.a wan fadly.

Anonymous said...

pura-pura jadi bodo ni aktiviti paling lasak gua paling suka.
seronok oh bila org tu bercerita... api neraka pun kalah!







*(kadang2 lu pun kena, gua diam je gelak dlm hati sambil bermuka serius)

Gaban Lazzara said...

madefaker la lu pek.
gua calar kreta lu pasni.

Gaban Lazzara said...

wanie: gua dah kecikkan mata dan kembangkan hidung. ok ke cenggitu?

Anonymous said...

kasut Saucony tu mahal apa?
hehehe ;p