Monday, March 31

Weekly entry: Lu org jgn cuba lari aaa?



Start dari minggu ni, gua nak masukkan weekly entry dlm blog ni. Dijangkakan entry ni mampu mencairkan lemak2 sesiapa yg membacanya. Apakah entry mingguan ini? Adakah ia adalah cerita seram bersalut coklat? Adakah gossip2 hangat artis2 tempatan yg terlanjur? Adakah cerita anak cik Timah yg dahulu masuk askar sekarang jadi bapuk kat ChowKit? Adakah? Adakah?

Weekly entry ni gua akan review tentang member2 gua yg gua rasa best nak review walaupun realitinya beliau haram tak best. Tak kira jurang umur, jenis jantina, berat badan, warna gigi, jenis darah, panjang rambut, keras rambut, lilit pinggang, diameter perut dan berbagai lagi. Gua akan review seekor utk setiap minggu.

Jadi kepada sesiapa yg bertuah, korang get ready la. Jgn nak check check rock rock plak nnt. Minggu ni gua tengah pikir, musibat mana yg gua nak review ni? Nanti gua kasi bukak tepon gua kasi usha tu phonebook. Lu get ready la sambil kunyah goreng pisang tu. Tungguuuuuuu..



2 org mencarut.:

amscreamo said...

tag gadis2 la.
tak pun mat2 bangla kedai mamak.

Anonymous said...

buritt!



(sambil light rokok liat)