Tuesday, April 1

Apekejaddah sambut April Fool? Sambut Hari Wilayah sudeyy..

Harini gua pergi kerja dgn keadaan biasa, hensem stail jejaka tempatan. Sebelum pergi kerja, gua sempat sebat nasi lemak ngan neskepe panas. Pastu mak gua offer mkn kek kismis yg member gua bagi mlm tadi sewaktu aktiviti melepak minam2. (Jaja mak gua kate kek lu sedap.)

Sampai je tempat keje gua jumpe sorang member gua. Gua tgk muka iras2 Jalalluddin Hassan tu series menerpa ke arah gua dgn dahi berkerut2.

"
Beb, awek yg lu slalu usha tu, tadi dia dtg pastu tanya lu mana.." bgtau beliau dgn sedikit tercungap.

"
Aih, lu jgn kencing berdiri. Ape kes dia dtg nak cr gua?" jawab gua pulak stail kerek.

"
Lu tak caya? Nah.." balas member gua sambil hulur sekeping kertas.

Gua tgk kertas tu. Ni apebende resit Watson dia bagi ni? Gua sudah mula rasa ingin bertukar menjadi resaksa. Nasib baik gua sempat selak belakang resit tu. Kalau tak mesti sudah ade yg mengalami pendarahan yg serius nnt.

Pehhhhh.. Tertulis nama seorang gadis berserta no talipon di kertas resit Watson tadi. Nama siapa? Mampus la gua nak bgtau lu orang kan? Isapp laa..

Mata gua menjadi berkaca sebentar ditambah dgn perasaan yg berbunga2. Hati kecil sikit lagi nak nyanyi lagu Misha Omar tapi gua tahan. Dalam keadaan separa percaya, gua toleh member gua tadi. Gua tgk muka dia mmg series shit. Muka dah ala2 Frank Rijkaard. Gua tanya blk, dia kata gadis tadi suruh gua call dia. Pehhhh..

Gua cube menjadi cool. Gua plan nak call skejap lagi tapi hati memberontak. Rasa nak buat kerja tak best. Spt mandi tah basah, tido tak kenyang. Gua pun cube mengekol beliau.

Tgh gua nak call awek tadi, gua tgk jam pukul brape kat hensep gua. Tupp, mata gua terfokus kat tarikh hari ni sekaligus gua rasa menyirap..


"
PANGGGGGG!!!" bunyi gua karate tangga.


"Babi hutan korang! Cuba nak memperkotakkatikan gua di tarikh 1 April ya? Lu tunggu la gua siat kulit perut lu.." ngomel gua dgn nada bengis.






11 org mencarut.:

Unknown said...

hahahaha... klu gua jadi lu dah lama gua botakkan kepala jalaludin asan 2..

Anonymous said...

kenapa kawan kau bebal sial main
april fool camtu..

Anonymous said...

*nama silap = kau kenal sape aku?
hehhehe

Anonymous said...

asl maghrib je kau YM.
asl YM je kau maghrib.

asl please...

Anonymous said...

org pervert mmg slalu kene mcm tuh...suweettt

Anonymous said...

da ko bile?
asal zohor je baru bangun..
asal bangun je asar.. eh pek?

Anonymous said...

lu nak suruh gua rojer rempit putrajaya gilis hempedu lu ka peja?

Gaban Lazzara said...

azizul: gua nak juge beb. cume time tu gua bwk pen saja. akan nak botakkan kepala org guna pen kan? kalau pakai pembaris blh gua usahakan lagi..

kau sape: ni apekejaddah nama camni ni? lu ingat saspen ke buh nama camtu?

pek: asal subuh lu tido lelaju. asal bgn tido isap rokok. apa cerita?

chomb: lu jgn byk cerita. gua calar skuter purple lu nnt.

peja: hah, balun!

pek: roger gadis2 yg kat jambatan haritu suruh rogol peja ni secara bergilir2.

Anonymous said...

gadis jambatan kurus kering berseluar yenki tu ke? lalu depan peja sambil kelip2 mata sial.

Anonymous said...

gadis mana yg u usha tu?
meh tunjuk sikit?
gadis kat jambatan yg mcm pek ckp tu ke?

Anonymous said...

gadis kat jambatan tu bukan kau ke dya?