Monday, April 28

"Hiyarrkkkk.. bertukar!!!"




Harini gua kurang aktiviti yg berfaedah (selalu pun tak berfaedah juga). Jadi gua membuat keputusan sebulat fishball utk bersiar siar di Youtube. Ya, gua masuk youtube buang masa. Tak southern langsung buang masa kat youtube. Byk la benda gua tgk. Dari yg rempit terjun parit, band kene f*ck dgn crowd kat JB, gadis gadis shake ass, drummer main laju mcm keretapi, ahli parlimen bergaduh sesama sendiri dan berbagai apekejaddah lagi la.

Ketika cantik gua bersiar siar tu, tetiba gua menjadi terkaget. Urat kentut gua nyaris berlanggar dgn tali pusat gua sendiri. Rembesan adrenalin memecut dgn rempitan padu maut. Gua nyaris ketawa sambil nganga mulut. Hah, cerita byk tak guna lu org kasi pikir la sendiri..













ok tak?






6 org mencarut.:

Saya muhammad iqbal said...

muko dio x nok lak ketat semajam jo..
gapo mu amik bediokelip aotomen nie??
rupe gampang tau..


-selamat-

Unknown said...

hahahaha... sial!

Gaban Lazzara said...

iqbal: gua dah nyaris nak crop lagu ni buat ringtone kat hensep gua. cilanat!

azizulhafiz: hehehe..

Saya muhammad iqbal said...

orite gak cadangan mu tu gaban..

Anonymous said...

gua rase nak tebas je misai brader tu dgn kukur kelapa.

redy said...

nice blog ,,this is my first time i visit your site...hope i'll learn much about information on your site..regards