Friday, May 2

Apekejaddahkah BELLA ini?








Bella. Apekah maksud perkataan tersebut? Adakah ia sejenis penyakit berjangkit? Adakah ia jenama tayar yg dipakai utk pelumba motorsikal drag? Hebatkah nama ini hingga acap kali mak gua terpacak di depan kaca telivisyen utk menonton rancangan yg haram tak berfaedah ini. Member gua yg yg blh tahan tahap kerimpitan dia pun blh terpengaruh dgn rancangan ini. Apekah anasir yg telah menyerang masyarakat kita ini?

Bella ni pelakon dia kalau tak silap gua Elly Mazlein kot. Gua mmg taktau ape sebenarnye kisah cerita ni. Gua mmg tak layan cerita cerita konsep soprano versi masalah masalah keluarga ni. Tak shuffle langsung!

Sbb apa gua tiba tiba up entry topik ni? Haaa.. ni masalah dia. Ade la dua org musibat ni duduk rumah gua dlm seminggu ni. Dua dua org ni blh tahan la kental dia. Sorang kategori rempit tahap amatur dan sorang lagi blh tahan la tahap hardcore dia. Yg mengkagetkan gua sekarang adalah kerana dua dua ni tetiap mlm akan layan cerita tu kat PC gua. Tetiap mlm ok? Tak misteri mak lampir lagi?

Sekarang ni kat desktop PC gua akan kelihatan fail fail spt ImpakMaksima.flv dan fail Bella.flv bergelimpangan depan tu. Penglihatan gua pun dah terganggu melihat menatang jahanam tu. Tupp selamberrr gua dilit. Hihihihhih..

Gua tgk muka si Bella tu, pehhhh tak ingat tebal dia punya mekap. Tahap simen konkrit dia punya tebal. Terhakis langsung muka dia kalau pakai mekap tebal camtu tapi gua tgk dia steady je. Gua tak blh blah tgk cerita ni. Cerita nak mcm cerita Melayu je. Sedih la, khianat adik beradik la, perempuan jalang la, rebut kuasa la, kereta nak mahal dan besar la dan berbagai lagi la. Tapi gua dig part ade sorang gadis yg kiut2 tu. Haish kau berlakon gedik gedik dlm tu ye?

Kenapa la rancangan TV camni blh ada ni? Tak blh blah btul. Eh, pukul berapa eh cerita ni tetiap petang tu?




14 org mencarut.:

Unknown said...

dan dan lu dilit...cube unhide sket sume file lu...bukan setakat bella je ade...janji diana la...janji blasah la pun ade...

Saya muhammad iqbal said...

x salah ak kol 2.30 kot..
mak ak ske tgk cite tu..

amscreamo said...

gua pun bengkek je ngan mamat dua orang tua.seb bek gua bole tagteam dgn lu time tu...ap kejadah muka ganas2 nak tgk bella.

Unknown said...

phatzlan: cantik sikit? jatuh la stended gua sebagai Godfather Of FM kalau ade file2 begitu di kaca PC gua.

iqbal: ye ke? lu jgn tipu aaa..

amscreamo: ntah. apekejaddah muka ganas tgk bella? tgk la rancangan memasak bersama jamie oliver ke, sukan dart ke..

gaffertape said...

apalah penarik cerita ni? awek dia yg seksi ke plot yang bodoh.

baik aku main guli lagi bagus hahaha ada bran nak lawan aku main guli

amscreamo said...

ntah.gua rasa diorang hati ni 'muka metallica, gaya arch enemy, hati newboyz'.

Rmywvs said...

jahanam. kutuk cite feberet aku. do you miss me? hak hak hak

famia said...

eleh.
ye ye je ko dilit gaban.
tah2 tu fevret ko.
tapi sua kat orang lain.

Unknown said...

hahaha.. aku sokong famia.. ko x delete kan gaban... masih ada 2 kat pc ko 2 ko sorok2.. hahahaha..

Gaban Lazzara said...

gaffertape: gua rasa sbb gadis yg gedik2 tu kot. gua nyaris2 terpengaruh la juge..

amscreamo: tu la permasalahannya. kene bawa ke parlimen ni.

kiah: mampus gua tak peduli cerita feberet lu! i miss u lah.. kuikui

famia: lu jgn nak menyebar berita karut.caish!

azizulhafiz: lu ni mudah terpengaruh ni. gua kental la bai. mana layan cerita2 drama2 nangis ni..

pandagumuk. said...

pukul 730 die abes.huhu.

Anonymous said...

hahhaha.. kental ke kentalll

Gaban Lazzara said...

pandagumuk: selalu iklan dia berapa minit eh?

pemilik9157: lu sapa ni? gua menyampah btul org menyamar jadi misteri ni..

Anonymous said...

ko mcm x kenal je kete waja yg ko ske kutuk tuannye.. hahahaha