Thursday, May 15

Busy tahap buruh punyaaaa..




Pertama sekali gua nak mintak maaf kepada pengujung setia maupun yg tak setia yg selalu masuk blog gua ni. Sejak dua tiga menjak ni gua mengalami tahap kebusyian yg peringkat buruh konkrit punya. Tahap kesibukkan gua sekarang ni mencecah peringkat dimana seluar kerja gua sudah tidak bercuci selama 2 minggu, gigi gua sendiri dah 3 hari tak berberus, moto Hayabusa gua sudah 3 hari tak berminyak di tangki, bunga dan pokok pokok dilaman sudah mati kekeringan, tilam gua bergelimpangan tidak dilipat, baju pakai style pakai buang dan sebagainya. Apetah lagi kalau gua nak mengikuti tayangan movie baru di wayang. Mana ada masa semua ni..


Masalah tersebut berpunca kerana gua telah melaksanakan satu Mega Plan baru baru ini dan ia telah mengefekkan aktiviti dan kehidupan gua sejak akhir akhir ini. Tapi tak perlu dikhuatiri, permasalahan tersebut telah selesai dan keadaan akan dijangka kembali pulih dalam masa terdekat dan gua kembali hensem spt biasa. Misai pun dah panjang ni. Tak pernah pernah gua bermisai sekarang bermisai pulak.



Segala kesulitan dan alat sulit semua amat dikesali.




yang dah 2 hari tak cuci rambut:
gaban





7 org mencarut.:

Anonymous said...

adakah ini penyebab kepada kedinginan perangai kau bersama
aku sejak kebelakangan ni?

Anonymous said...

dah tak berapa misteri aahh skang ni.
megaplan kau aku dah tau apa?
camni aaaaa,nnt bila ngan kitaorg
kau bg alasan yang pelbagai pulak..

camni aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Gaban Lazzara said...

ckp mcm stok tinggal serumah. tiba2 bulu kemaluan gua berdiri bila membaca statement ayat lu tu. cis..

zawani said...

skang tanak mengaku laa.. mampuss!
kau tido luar malam ni.. jantan keparat!!

Anonymous said...

camni aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
jantan berbatang karat!

Gaban Lazzara said...

wanie: lu mmg nak kene chokeslam la. gua berbulu lebat je.

Big L: lu jgn gedik.

zawani said...

pek : hahahahahahahhaahhahaahahh..
aku tanak ulang apa kau tulis..
tapi kelakar gila..

ps - aku mmg mempunyai tahap ketawa
yang tak dpt dibendung