Wednesday, May 7

Tengs musibat!




Kepada musibat musibat sekalian yg telah berjaya memalukan gua tempohari di Suzie's, gua ucapkan terima kasih (dlm nada bengkek) kerna ingat juge kat birthday gua sekaligus membuatkan gua kaget dan nyaris rebah pitam apabila dua mamat buskers tu blh perform depan table nyanyi lagu Happy Birthday. Jimbitlism!


Tengs again, you guys are so fcuking cool. Fcuk korang 23 kali xoxo!










notacilanat: saje je nak buat gua terharu: [link]




18 org mencarut.:

Rmywvs said...

buat muke labah-labah!
menggelabah!

eleh, terharu lah konon tu..

Unknown said...

hahahahha
lu pakai blusher ke pegi suzi's?
merah semacam je muke lu...

amscreamo said...

haha...

Anonymous said...

*crdt to lan for bring out such ideas.
*thanks to jaja and tom sbb menebalkan muka pegi request.
*tepuk tangan utk wanie sbb nyanyi
sambil gelak2.. hahahahahaha..
*kiky and aser and peja.. ?? hehhe

Unknown said...

kiky cam badut~
heheheh....
wanie dlm video nih dia confuse whether nak gelak ke nak nyanyi ke nak cakap...
hehehe

zawani said...

hahahahahahahah,nampak sgt aku ni org yang confuse dlm segala segi.

nways joii,skang kiky kan dia yang tak suka potong kuku kaki. jijik kan? hahahahahahaahahha

fuck kiky 23 kali xoxo

Gaban Lazzara said...

kiah: manada. gua cool je.

phatzlan: ohhh. tu mekap keluar ptg tadi tu. tak sempat cuci habis2.

amscreamo: hah, apehal? tak puas ati?

wanie: fuck korang 23 kali xoxo.

phatzlan: kau analisis kot video ni? gile bab..

wanie: gua rasa mmg trend sekarang la. gua nak start trend simpan bulu hidung sambung ke bulu ketiak.

Aku A-Z-Z-U said...

kau paling kiut kalau kau malu2.
macam cicak tetelan ubat gegat,
kekek.

slamat arijadi gaban ;)

Anonymous said...

komen neh tak cukup korum..
sape yg missing eh

Anonymous said...

wah2
selamat2
hehe


malu2 lagi gaban
:)

Unknown said...

peja: aku pek kot...dia bz sap kok daun terup...

zawani said...

a ah yang missing pek. pek,adakah dikau masih busy pek? ku menunggu kehadiran mu pek..

hikhkihkhihkhihkhihkhihilang

Anonymous said...

Blogger zawani said...

a ah yang missing pek. pek,adakah dikau masih busy pek? ku menunggu kehadiran mu pek.. <-- pergh.. pek ko diam diam eh.. patot la skrank hensem jer.. janggut pom takder.. hahaha

Gaban Lazzara said...

azzu: mekasih. lama eh tak jumpa lu? dah beranak ke sekarang?

peja: sapa?

coffeeholic: gua ade je kemaluan mesti la malu malu.

phatzlan: lu jgn rosakkan beliau.

wanie: gewdik siall..

peja: pek skang main inbox je. pandai musibat tu..

Anonymous said...

wanie ayat lu nak horny je kan?
berpeluh lidah gua dibuatnya!

peja gua gesel2 kat tengkuk lu janggut baru nak tumbuh ni nak?
mau keluar air mazi lu kelak.

gua tak mcm lu la gaban.
mls je nak ckp. gua perahsia orgnya.
elok dibuat menantu.




*mcm blog gua plak blas panjang2. ape burit!

Gaban Lazzara said...

Big L: lu jgn sediakan berbagai alasan. alasan lu semua tak cukup tiesto lagi utk dikemukakan.

Anonymous said...

*mcm blog gua plak blas panjang2. ape burit!

HAHAHAHAHH!!!

gaban muke kat vid merah padam!

Gaban Lazzara said...

cilakak lu. gua nyaris2 nak lari masuk dlm kereta sebelah yg tgh cuci kat car wash tu. cinabet!