Tuesday, May 6

Selamat Hari Lahir




Pagi ni (pukul 12 sebenarnya) gua dikejutkan oleh anak buah gua yg dtg menerjah belakang gua. Terjerit jerit suruh gua bgn. Niat di hati nak bagi penampar je sedas. Pagi pagi dah kacau org tido. Rupa rupanya dia nak wish birthday kat gua dan pass birthday gift. Haishhh.. nasib baik gua tak bertindak mengikut emosi tadi kalau tidak mesti ada yg dah menangis. Dia bg gua card yg dia buat handmade pastu gula gula lollypop 3 ketul. Gua tanya dia apesal dia tak dtg semalam je wish. Dia ckp semalam dia demam pastu dia tak dpt dtg nak wish kat gua. Aloooohh.. saje nak buat gua tersentuh. Demmit!




05.05.08 adalah birthday gua. Tahun ni gua sambut birthday sorang sorang. Even sorang tapi tahun lepas I've made it to celebrated it together with
somebody. Nevertheless, tahun ni gua celebrated with my buddies kat Sate Kajang Hj. Samuri. Thanks guys!

Birthday gua sama mcm hari hari biasa. Takde yg interesting, same as always. Bila dah makin berumur (caishhhh..) gua rasa birthday ni cam biasa je. But it's could be something yg worth to wait if we celebrate it together with someone yg kita nak celebrate kan? Trust me, I know this very well..

Well guys, gua just nak ckp thanks kat sesiapa yg wish kat gua tempohari. I really appreciated it. Msg msg yg lu org send, gua akan save sampai birthday gua tahun depan. Insyallah..




14 org mencarut.:

Unknown said...

hahahaha... x terlambat rasenya klu aku nak ucap...

selamt hari jadi Gaban!! ;)

Rmywvs said...

eleh nak suruh aku wish la tu.

happy brrfhday dude! aku rindu bundle chowkit wei!

Gaban Lazzara said...

azizulhafiz: mekasih bro!

kiah: hehehe. wish je la cilake. jom la pegi. lu tu sebok mengalahkan pegawai kerajaan..

amscreamo said...

happy besday dude!
sori aku lupa nak wish awal2.

Ande Sikutawangsa said...

wei gaban.

ko nk tau tak? (aku bgtau la nih)

4 ari selom ari jadi ko adalah ari jadi awek aku.

bole pulak aku lupa ari jadi dia.

adoosshh. seb bek tak kene wrestling sama itu awek.

hehe. saja cite2.

eh, suda tua rupanya kan ko??

haha. sori lmbat. x tau pon sbnrny.

haha.

epi beleted beday kwn.

zawani said...

tapi semlm kat suzis sweet tak?

famia said...

selamat hari kejadian.
smoge pjg umo mura rezki.
smoge dipemudahkan sgale urusan.
smoge bejaye dunia akherat.

befdey ko same ngn mak angkat akula.

maksodnye.. ko mmg tuwe la.

Unknown said...

wawawawawa~
apsal telinga lu merah semacam je smlm kat suzi's?

Anonymous said...

la..
kenapa tak cakap awal2?
boleh coffee blanja kopi!
ehehehe

Gaban Lazzara said...

amscreamo: lu mmg. kalau gadis2 yg masih virgin mesti lu ingat punya.

john melawi: mekasih2.

wanie: semalam kat suzie's tu sweet sour jgk la. ciss!

famia: akan wish je? bagi la hadiah mini kompo ke, mesin basuh ke, penyedut vakum ke. dah la lama x jumpa.

phatzlan: lu salah tgk tuu..

coffeeholic: sempat lagi ni. bile je nak blanje?

Anonymous said...

jom2 date

:)

hehe

*malu

Gaban Lazzara said...

012-348***1

call me!

Anonymous said...

gaban
*ceh

Gaban Lazzara said...

hah.. goyang?
blm bagi id ym lagi tu.