Thursday, July 17

CALIBAN LIVE IN KL!!!


Cerita banyak tak guna. Kalau budak darjah 3 Oren pun blh tau Caliban, lu apa cerita ternganga nganga lagi? Ni Caliban bai bkn gelek gerudi Inul ok? Gua taknak ketinggalan lagi spt event event yg lepas. Penyesalan yg membuatkan gua tak selera nak jamah pizza selama setengah jam. Emosi gua sering terganggu bila dgr sembang dr mulut ke mulut mengatakan mereka sudah membeli tiket ke konsert tersebut. Gua dipandang rendah oleh masyarakat..

Sekarang tidak lagi!!! YEAHHHHHHHHHHHHH!!
Andreas Dörner lu tunggu kedatangan gua!!! (sambil tunjuk jari ke langit..)



10 org mencarut.:

amscreamo said...

kali ni lu dah tekad ke amik cuti awal2?jangan last2 minit lak xdapat pegi...hahaha..cbk

Anonymous said...

2 tiket. 2 tiket.
tiket tiket.

Anonymous said...

kenapa post aku seolah2 didelete?
siot..

little e=two said...

eza pun pergi
haha
no tiket lagi cantik no035
sama dengan harga tiket
hahaha

^__^

Anonymous said...

aku igtkan tix paul van dyk td!! chiss!!

Gaban Lazzara said...

amscreamo: kali ni gua sanggup apply cuti bersalin kalau perlu..

as3: hah apehal? jom2!

wanie: lu x post pastu kecoh gua dilit. tampa nak?

etwo: hah, jom! nnt kalau terserempak jgn lupa tampa dahi sbg tanda perkenalan..

chomb: lu jgn ingat gua terpedaya dgn mp3 trance yg lu berikan tempohari. Peja je yg gua tgk cenderung goyang kaki bila dgr lagu tu..

Anonymous said...

fak arr lu slipa treking tanak beli.
tiket kalibun beli... dasar kulit kaki sami.

Gaban Lazzara said...

pek: lu kalau nak blagak ngan selipar oren tu pegi masuk hutan main kad la. tiket Inul lu beli tiket Caliban mintak gua belanja. Isap pusat Wae laaa...

Anonymous said...

*lol at comments!*

jahat siak korang

ast3 said...

lu nak bg gua tiket free ke gaban??
erkhjrekhekrhkerhr..
kalo pakai jubah ala2 mak arab bleh masok layan ka?? bleh x? bleh la..bleh laa.. hahahhaa