Tuesday, July 22

Tampa ragu ragu, gua mmg pemalas!



Harini dah masuk hari ke-2 gua masuk sekolah tapi kenapa gua masih terkebil kebil atas tilam lap lap mata? Kenapa gua blh bgn selamba on pc walaupun jam lagi 30 mins utk pegi ke sekolah? Kenapa? Kenapaaaaaaaaaaaaaaaaaaa???? (Menjerit tak tentu pasal..)

Ini kerana gua masih dlm keadaan malas. Mmg tak blh dinafikan, gua sgt champion dlm aktiviti malas ini. Disamping dgn pengaruh rakan rakan, dan juga gua dah sinonim utk bangun pada pukul 12 dlm masa sebulan gua tidak berkerjaya dahulu.

Sekarang ni mcm mana gua nak motivate diri gua supaya lebih rajin dan bermoral tinggi? Gua rasa gua kene tgk rancangan motivasi diri pagi pagi kat TV tu la. Takpun gua pegi je jumpe Dr.Fadzilah Kamsah tu kasi dia bebel bebel skit. Gua blh insaf kot?



****



Skang cerita byk tak guna. Gua nak main game Football Manager gua ni. Sikit lagi gua nak angkut Fabregas masuk Spurs. Lu tunggu jee..







4 org mencarut.:

Anonymous said...

cuba jadikan lisz/paris hilton/hot stuff/gf fizie to utk memotivatekan diri kau..

nescaya berjaya.. amin

ast3 said...

har har har..

Anonymous said...

cr la gadis or anak ikan..pasti mencuit kerajinan ko ke kelas..spt guwer yg rajin ke tmpt kerja skang nih..hmmpphh!!

Anonymous said...

aaaaa... haku ade pesanan baek punyer dari CIKGU hngko... die pesan, suruh ko datang klas.. sbb sem nie last ade subjek tuh.. jadik sila rajinkan diri anda. jika tidak anda TIDAK haku ulang lagik skali "TIDAK" akan grad. sekian, trima kasey..