Sunday, November 2

Amacam? Agak-agak gua blh sukses tak?




Gua ingat lepas grad nnt gua nak jadi penulis la. Tulis novel seram berbaur lucah ke, novel penyiasatan romentik ke, kisah siri bercakap dgn hantu bungkus ke, siri koleksi resepi masakan ala thai ke. Mesti laku punya dekat kedai-kedai buku tepi jln. Yg beli semua muka stok horny je baca. Amacam? Lu rasa gua blh sukses tak dlm profession yg gua br nak ceburi ni?







bukunota: masa kecik-kecik gua ada cita-cita nak jadi polis. hek eleee... apa kodi cita-cita nak jadi polis? tak korupsi langsung. tapi kawan-kawan gua semua cita-cita nak jadi doktor. cita-cita semua nak hensem je. dah besar tetiba jadi dukun. mmg binatang..

10 org mencarut.:

Al Hadi said...

"muka stok horny"

hahahahahaha, xleh blah siot. best la blog kau. aku nak link ke blog aku k?

bungaditepijalan said...

lucah mesti nak ada.
tak bley ke kalao takde?
owh,aku tau.
marketing strategy tue..
psrn gelap.
hahahaa

said...

bukan ari tuh ckp kecik2 dulu nak jadi alhi bomba ke?
nih bape bnyk cite2 lah...
heh!

amscreamo said...

mana satu ko nak jadi?director pun ye gak?ahli bomba terbilang pun ye gak.drummer dah pencen?

Gaban Lazzara said...

pengejar masa: ha, sila2.

angie: gua target pembaca2 yg pervert je. bisnes beb.. bisnes..

rab: bomba dgn polis kan dua2 kerja gomen? jadi mereka terletak dlm kategori yg sama lah.

am: aih.. jgn terkejut kalau tetiba gua jadi pengulas sukan pulak?

Anonymous said...

errr...gua pernah bercita2 nak jadik ustzahhhh...guru, polis, askar..
ala..stok2 stended la.. kah kah kah

slalunya.. kalo lu target stok2 pmbace pervert.. tuai penulis pervert sama... x caya?? tanya hazizull.. lalallalallallala


p/s: ban, gua terjump kad raya dr kakak ainz utk lu.. gua rasa 2 taon lepas punya.. hahahha// abeh la.. amanah org..nanti gua pas ngan kad bedey lu.. :p

Anonymous said...

masa kecik-kecik gua ada cita-cita nak jadi polis <-- patot la jumpe polis semangat, kena yg pow 20hengget mau tau la..

Anonymous said...

aharul azmir adalah kenalan gua. lu baca buku ni ke skrang beb?
bagus2...

Anonymous said...

gua bercite2 nk take over s.a.f punye post...dah masuk kali ke 19 gua forward resume kat manu x dpt2 lg!! sibai ah klh dgn young gunners!! asshole!!!

Anonymous said...

lu ni asal? first time ni gua komen walaupun selalu singgah (saja nk buat lu terharu)

gua rasa lu sesuai novelist perv. mmg sesuai untuk kategori lu.
k bye. nate de coco.