Monday, January 12

"Man United crush Chelsea" begitu lah yg tertulis di ESPNsoccernet.com.




Tgk gamba pun dah tau. Ape tu? Hah, Vidic tgh terbaring dimana bola yg ditanduk beliau telah melepasi Petr Cech yg baju kaler mcm cilaka menyakitkan mata tu. Obi Mikel yg gelap masa depan tu lu abaikan. Dia mmg huduh.

Game mmg godfather punye sengit tapi mcm biasa Man Utd sentiasa cool je tak mcm pasukan Malaysia. Kekadang gua rasa mcm tengok pertandingan gusti pun ada. Takel sana, patik sini, tujah sana, bentes sini. Sampai satu masa gua rasa abis game 2 org player mati tertujah di dahi.

Fantasy gua pun ceria je bila captain gua iaitu Nemanja Vidic score first goal. Pehhh.. masa tu gua nyaris buat backflip kat depan tv. Housemate gua yg sokong Chelsea gua tgk dah buat muka mcm org berak yg tak lawas. Tambah lagi bila dia tgk Didier Drogba main. "Gua rasa mcm nak melancap bila tgk Drogba main mlm ni.." kata member gua dgn nada sirius.

Tak sia-sia gua dgn sorang member gua bersms bertanyakan berapa mlm ni Man Utd nak titik Chelsea. Gua tanpa hesitate-nya terus mengirim sms berbunyi: "3 bijik sajos.. Berv 2, Vidic 1. Setel.."

Buat fans Liverpool: "Lu enjoy dulu lepak kat atas tu lagi 2 game. Pasni lu duduk bawah sambil mkn kuaci ok? Gua kasi can lu lead dulu.."




notabola: tak sia-sia mak gua menjerit maki gua tadi bila Rooney score tadi sbb gua menjerit mcm gua tgh tgk kat stadium Old Trafford. Mampoiii!!!


5 org mencarut.:

Anonymous said...

dude aku suka entri ni..
part last mmg awesome..
buat aku terkincit ketawa bila
baca.. huhuhuhuhu

Anonymous said...

nways cop bukan berger as in BURGER k.. but patrick berger liverpool punya player yang hot dulu.. *tak pasal2*

kiky said...

aku nampak laki aku la.
bile lakk dia kua umahh??
maybe time aku tdo kot

Fir said...

ceh... apasal gua punya kapten fpl tak score...?? gua dengan mu mmg tak kacip lansung... gua fan wba.

Gaban Lazzara said...

wanie: apekejaddah berger? ingat man utd vs. liverpool ke? gua cakar jgk dahi lu ni karang..

kiky: mana satu? obi mikel ke drogba?

fir: kapten lu crouch ke? west brom kene kasi masuk kaka baru blh bersaing skit. azman adnan ke..