Tuesday, February 10

Sakit Perut Kawwww!!

Harini gua diserang sakit perut cirit birit peringat mega. Dlm purata masa 4 jam, gua dah lepak dlm jamban dlm 5 kali. Lenguh lu tau tak? Gua rasa faktor penyumbang kepada cirit-birit tersebut adalah kerana gua habiskan sambal masa mkn ayam penyet kat Sunway tu smalam gua rasa. Ke ada org cuba berniat keji dgn mencampur racun tikus di dlm makanan gua ni? Paling cilaka santau angin? Woi! Keji dohhhh..

Masa gua tgh lepak dlm jamban tadi tiba-tiba hati kecik gua terdetik: "Ni betul-betul cirit or die ni.."



9 org mencarut.:

nisa.zaidan said...

patut ah arini angin sepoi² bahasa je bawak lu punye bau busuk sampai sini.. sempat lak lu berak kat page wa..haha.. nak cirit pon agak2 la gaban oiii

FARYN said...

patutnya masa lam jamban tu,ko snap la pic sebarang dua...sebagai bukti..hahaahaha

lavidalabelle said...

muahahaha barulah blog cirit or die namanya.

bukan racun tkus, kalu idak kau tak menaip entri ini. dah golblog dah namanya.

lalalala (larik! bau buhsuk la ko)

Anonymous said...

kau baca kat FB aku.. kau dah kena
santau angin.. PEK buat..

*hek nen pebenda ntah word verification kau aku kena type PALINGS.. dlm2 bnyk2 kenapa PALINGS? controversi btol....

Gaban Lazzara said...

icha: sori la beb. darurat..

faryn: lu mmg hebat! gua sendiri tak terpikir idea sekeji begitu.. ada rezeki nnt gua paparkan.

belle: nampak sgt gua menjiwai title blog gua..

wanie: pek mmg sekarang dah makin keji semenjak menjadi roomate eiji keji ni..

MyNameIsPia said...

aku ade denga gak ayam penyet dekat sunway tuh pakai racun tikus. ops! mampuih la ko.

Gaban Lazzara said...

pia: binatang lu!

Anonymous said...

eeewww.. tak senonoh u ni.
sekarang i dah tak selera nak mkn ni.
u mmg!

Johan said...

sayangi kesehatan tubuh mu, jaga kesehatan dan Jaga Pola makan supaya kita tidak sakit perut,