Thursday, February 19

What are you listening?

Sejak akhir-akhir ni gua dapati kapasiti dlm hardisk gua makin meruncing dimana hanya tinggal 150mb je drpd 40gb yg gua peruntukkan utk mp3 sahaja. Jadi bagi mengatasi masalah tersebut, gua terpaksa overhaul blk semua lagu-lagu yg gua ada dan baru donlod utk bagi memuatkan ke dlm kapasiti hardisk gua tu.

Jadi gua dgr balik album-album ngan lagu-lagu lama yg gua ada. Jadi gua nak share yg mana gua rasa worth listening. Chekidaut!


10 Albums Worth Listening:

  1. The All-American Rejects - When The World Comes Down
  2. The Offspring - Rise and Fall Rage and Grace
  3. I Set My Friends On Fire - You Can't Spell Slaughter Without Laughter
  4. Attack Attack! - ATTACK
  5. Emmure - The Respect Issue
  6. At All Cost - Circle Of Demons
  7. Ellegarden - Missing
  8. Lykke Li - Youth Novel
  9. Lydia - Illuminate
  10. Burden Of A Day - Belessed Be Our Ever After

10 Songs Deserved A Place In Your I-Pod/Mp3 Player:

  1. Attack Attack! - Sticky Stickly
  2. Bloc Party - Hunting For Witches
  3. The Offspring - You're Gonna Go Far Kid
  4. The All-American Rejects - I Wanna
  5. The Offspring - Kristy Are You Doing Okay
  6. Bloc Party - Talons
  7. Evergreen Terrace - No Donnie, These Men Are Nihilist
  8. Madina Lake - One Last Kiss
  9. Mayday Parade - Three Cheers For Five Years
  10. Here Comes The Craken - Confessions Of What I've Done

5 Albums Deserved To Be Burn:

  1. Travis - Ode To J Smith
  2. Funeral For A Friend - Memory and Humanity
  3. Keane - Perfect Symmetry
  4. Story Of The Year - The Black Swan
  5. Damien Rice - O

10 Songs Yg Buat Gua Rasa Nak Mencarut Bila Dengar:

  1. Beyonce - If I Were A Boy (lagu ni mengungguli carta lagu paling cilaka gua penah dgr)
  2. Pink - So What
  3. Rihanna - Disturbia
  4. Pussy Cat Dolls - I Hate This Part (ni pun blh tahan anjing dia ni..)
  5. Lady Gaga - Just Dance
  6. Akon - Right Now (Na Na Na)
  7. Kanye West - Love Lockdown
  8. Ne-Yo - Miss Independent
  9. Flo Rida feat. Will I Am - In The Ayer
  10. Daughtry - What About Now


Hah, apa lagi John?



11 org mencarut.:

amscreamo said...

Attack Attack!memang best giler.
lagi satu band, gua sarankan lu dengar tera melos.

Shakina Amirudin said...

yeah atack attack besh ;)
saya pilih story of the year
hahaha

lavidalabelle said...

gue pun rock beb.

tp kekdg aku dengar gak lagu keji Lady Gaga itewwww... hahaha

far far away said...

aku pn benci lagu akon tu..
tiap2 kali part nanana tu aku rase mcm nak lempang je muke akon supaye dea berenti menyanyi...

Anonymous said...

macam best jek lagu-lagu saranan lu tu..cepat jek tangan gua cari kat tenet.

P/S : Lu patut dengar lagu Asian Kungfu Generation, Orange Range ngan Rux.
Best wo, rasa nak karaoke je hari-hari pabila melayan lagu-lagu dari mamat jepun nih.

Gaban Lazzara said...

amscreamo: nnt gua beli hardisk lagi satu gua donlod. lu tunggu sajos..

shakina: SOTY dah tak seganas masa mula-mula dulu dah. gua rasa dia kena try irama padang pasir laa..

belle: gua tau lu ni.. gua dgr aritu lu nyanyi kuat-kuat dlm kerete masa jam aritu.

itek: ailebiu la. cilake nigger ni. lagu cite pasal nak memantat pun blh jadi..

nide: ada certain lagu tu hardcore/screamo but lu try la dgr kot-kot sesuai dgn ovari lu ke. ow, orange range sme tu gua dah dgr masa zaman-zaman tgk naruto dulu.. eheh..

MyNameIsPia said...

apesal lagu2 carutan ko sume berada dlm playlist aku?

. sha . said...

kahkah . itek, org kate lagu tersebot utk shuffle inang di disko sgt menarik . aku tau roti ban, ape kate kau dgr lagu ini ..

dead or gone - t.i feat justin .

komfem kau teruja . wahahahahhahahahahahahhahaha .

Anonymous said...

ahaks..
gua baru nak into band-band j-punk ngan k-punk.
Skang ni mode nak dengar jepun jek. paham nye tak..=p

far far away said...

aku mmg takbole blah ok lagu tu..
kat sini budak U.S. kalaw nak sebot 'right now' je mesti sebot 'right nananana' aku tenshen!

Gaban Lazzara said...

pia: gua mmg tau selera lu ni..

ecah: lu jgn bagi gua dgr lagu bukan-bukan. gua terajang nnt..

nide: cuba la dgr lagu vietnam ke, laos ke, burma ke. baru la pangrok..

itek: style jgk. jgn tekejut pasni gua ckp style akon..